Nekad .varvaren. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lokalisten

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960287930

Ditt Hex-ID: 11000014e400e56

Vad är din discord tagg? vemevem

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 20230715030153_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag på det senaste hade en väldigt dålig rp nivå. Jag fokuserade inte så mycket på min på min rp och jag var väldigt lallig utav mig. Jag tänkte mig inte alls för utan var inne under längre perioder utan att bidra med så mycket bra rp, istället åkte jag runt gänghus, sköt mycket, körde in i folk osv. Detta är fel av mig till 100% och jag fattar att jag blev bannad. Så jag är medveten om varför staffsen bannade mig och det var inte fel gjort av dem. Jag körde in i en polis också den dagen jag blev bannad och cirkulerade gänghus. Jag gjorde mycket dåligt påp det senaste som sagt och då spelar dem små sakerna jag gör roll, t.ex om jag kör in i en polis eller liknande så blir det bara värre även fast det inte är en sån stor grej fast om det förekommer hela tiden sånna små saker så är det en självklarhet att jag blir bannad för rp nivån jag hade höll inte i slutändan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i mitt gänghus och rpade, gänget vi rpade mot hade precis blivit nedstängt och dem kom och provocerade utanför vårat hus. Det slutade med att det blev en stor skottlossning där det förekom att man sköt direkt när man såg varandra vilket inte var bra alls, skottlossningen utfördes inte på ett bra sätt alls och det var lite fel med den så jag förstår och jag har insett problematiken med detta. Samt att jag redan sedan tidigare haft väldigt låg rp nivå på senaste gjorde att jag samlade på mig mer och mer skit så tillslut fick jag ta smällen, jag fick lära mig en väldigt stor läxa och jag har tagit lärdom av allt under denna tiden jag har varit bannad. Kortfattat så var det en skottlossning som utfördes dåligt, i vanliga fall hade man kanske inte hade blivit permanent avstängd för att delta i skottlossningen med i med att jag har varit en stökig spelare som inte har bidragit med alls bra rp på senaste så förstår jag att jag har blivit bannad för det är inte okej alls av mig. Jag var trött på rpn just då så jag tänkte mig inte för utan körde mitt eget race och jag får stå för mitt kast, det var fel av mig. Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. a Bannen var absolut inte felaktig, det var rätt beslut av Philip och Sonkiez för jag var inkompetent och var problematisk för servern i med att jag inte bidrog med brrp alls, jag sköt och gjorde andra regelbrott såsom gäng provocering, powergaming och suntförnuft. Jag vet att jag gjorde fel men jag var dum och nu får jag sota för det ---------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------- Kortfattat så var bannen inte felaktig överhuvudtaget utan jag var problem och förstörde och sänkte rp nivån på severn med dem saker jag gjorde. Jag förstår att jag blev bannad och det är inte mer än rätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vi tar failrp som ett exempel, om jag gör fel i min rp och inte rpar rätt så kommer jag bli bannad för failrp. Om jag blir bannad så måste man alltid tänka på varför man blir bannad och vad man kan göra för att undvika bli bannad igen. T.ex om jag pratar OOC i min rp och håller en låg nivå på min rp så kommer jag ju såklart blir bannad för det i med att det är fel. Så nu när jag blev bannad av Philip och Sonkiez så är ju inte det något annat ön bra för nu vet jag vad jag gjorde fel och vad jag kan göra bättre tills nästa gång. Hela poängen med att bli bannad är för att man ska ta lärdom och ta sig framåt i sin rp, och jag känner verkligen att jag har gjort det. Jag har tagit lärdom och min rp har utvecklats mer och mer i med att jag har blivit bannad. Man lär sig mycket och man tar verkligen åt sig av det för man vill ju rpa på servern för det är kul, det är därför jag skriver denna banöverklagan. Så om jag vill kunna fortsätta rpa på servern så vet jag att det måste ske förbättring så då tar jag lärdom av bannen så jag kan undvika att bli bannad igen och då kan jag rpa hur mycket jag vill utan konstigheter. Så alltså om jag skulle hamna i en skottlossning så vet jag hur jag ska agera, jag ska göra det skjuta om jag måste och sedan försöka ta mig därifrån snabbt. Men jag får stå för mina misstag och jag vet att jag gjorde fel, men har lärt mig något nu och är redo att gå vidare.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sammanfattat/kortfattat så vet jag vad jag gjorde fel och det var rätt av er att banna mig, men jag har faktiskt tagit lärdom under denna tid jag har varit bannad. Jag menar verkligen det, fattar själv inte varför jag gjorde som jag gjorde. När jag ser tillbaka på det så tänker jag bara att jag vet att jag kan bättre, detta är inte min rp nivå egentligen. Vet inte vad som flög i mig men jag vet att det var fel och har gått vidare. Jag är inte arg för det hjälper inte, istället ska man ta sin tid och förstå det som var fel, och det är exakt det jag har gjort. Allt jag ber om är en sista chans att visa vad jag kan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja 100%, jag hade verkligen inte behövt ha en sån dålig rp nivå och tankesättet att skjuta hela tiden. Det var så jävla fel av mig. Jag själv förstår inte varför jag gjorde såhär och blir besviken på mig själv i med att jag vet att jag kan så mycket bättre. Jag kan rpa bra, tror dem flesta kan det men ibland är man bara trött, att man är trött är absolut ingen ursäkt till varför man har en fruktansvärd rp och påverkar servern negativt men man tröttnar ibland bara på allt och det blir som det blir. Så om vi skulle kunna backa tillbaka i tiden så hade jag till 100% gjort annorlunda, jag kommer inte ha samma rp nivå om jag får en till chans. Jag kommer försöka mitt bästa för att ha en så seriös rp som möjligt och inte tänka på vad andra tycker. Andra kanske tycker jag är tråkig eller liknande men jag kommer rpa efter vad som är bäst för mig och servern, orkar inte med att bli bannad längre och har lärt mig så mycket av det så är redo att börja rpa bra nu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sammanfattat/kortfattat så kommer jag agera helt annorlunda om vi skulle backa tillbaka i tiden eller om jag nu får en till chans. Min rp nivå kommer vara mycket bättre och kommer ta det mer seriöst, inget mer lall och dumheter såsom att jaga folk, pitta osv. Jag e trött på allt och vill testa nytt i min rp. Jag vet att jag har varit problem och gjort fel men alla förtjänar en till chans, lovar att ni kommer se förändring av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja 100%, jag hade verkligen inte behövt ha en sån dålig rp nivå och tankesättet att skjuta hela tiden. Det var så jävla fel av mig. Jag själv förstår inte varför jag gjorde såhär och blir besviken på mig själv i med att jag vet att jag kan så mycket bättre. Jag kan rpa bra, tror dem flesta kan det men ibland är man bara trött, att man är trött är absolut ingen ursäkt till varför man har en fruktansvärd rp och påverkar servern negativt men man tröttnar ibland bara på allt och det blir som det blir. Så om vi skulle kunna backa tillbaka i tiden så hade jag till 100% gjort annorlunda, jag kommer inte ha samma rp nivå om jag får en till chans. Jag kommer försöka mitt bästa för att ha en så seriös rp som möjligt och inte tänka på vad andra tycker. Andra kanske tycker jag är tråkig eller liknande men jag kommer rpa efter vad som är bäst för mig och servern, orkar inte med att bli bannad längre och har lärt mig så mycket av det så är redo att börja rpa bra nu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sammanfattat/kortfattat så kommer jag agera helt annorlunda om vi skulle backa tillbaka i tiden eller om jag nu får en till chans. Min rp nivå kommer vara mycket bättre och kommer ta det mer seriöst, inget mer lall och dumheter såsom att jaga folk, pitta osv. Jag e trött på allt och vill testa nytt i min rp. Jag vet att jag har varit problem och gjort fel men alla förtjänar en till chans, lovar att ni kommer se förändring av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni ger mig en till chans och unbannar mig kommer ni få se en helt annan sida av mig. Kommer inte vara problematisk för servern alls, inget mer härjande på servern och skotta osv utan kommer försöka hålla mig till en seriös och bra rp men samtidigt rolig. Jag kommer inte vara den typiska spelaren som endast skjuter, provocerar, spelar för makt och pengar osv. Jag är medveten om att jag var en sån spelare, jag gjorde massor av fel och jag står för mitt kast. Men jag har verkligen tagit lärdom om vill inget annat än att komma tillbaka och rpa igen.

Har du läst våra regler?
Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den?
yes

Senast ändrad:
Ut ifrån detta där jag blev perma bannad utav sonkiez. Så begick jag grov suntförnuft samt powergaming. 100% fattar allt de där jag kanske inte var den smartase personen, hade ba kunnat dragit där ifrån men på klippet ser man även att de mycket dsync. Men nu efter 3 månader så ser jag ju hur min rp var katastrof samt problem för servern. Om jag hade fått komma tillbaka så hade jag velat bevisa er att den typen utav rpn kommer aldrig ske igen, Vill ba kunna rpa vanligt utan att vara en slaks problematisk spelare.

ge mig en chans philip, och kommer verkligen sköta mig. du kommer inte få se den gamla sidan utav min rp

Denna kassa rpn jag hade för 3 månader, den kommer inte synas över huvud taget jag inser hur dålig den va. Ge mig en andra chans så kan jag bevisa er att den skit rpn har jag inte kvar och den har utvecklats på en hög nivå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka