Nekad Varrebc | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Varrebc

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199056455854/

Vad är ditt namn i verkligheten? Otto Eklund

Vad är ditt discord namn? Varrebc#3707

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2008

Berätta om din karaktär. Mohammed El Hamdilah Kokoretja som han heter flyttade nyss till staden. Han uppväxt har varit tuff med mycket dråger och guns. När han blev 16 bestämde han sig för att förbättra sitt liv, och några år efter flyttar han till unive. Här skafafr han många nya vänner och en ny familj. Mohammed är väldigt intresserad av bilar och hans drömbil är en koeniggsegg regera. Mohammed har också haft en storebror som heter abdi under hela hans uppväxt, som stöttat honom i svåra tiden. Men när han blev skjuten, det var då mohammed bestämde sig för att förändra sitt liv. Nu har han ett jobb, och på fritiden spelar han fotboll.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli en del av gemenskapen, har hört att det är väldigt bra staffs. Och jag har hört att det är det största svenska rp servern, vilken gör så att vem som hest vill spela på den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra senarion med utvecklat rp, schyssta snack och hjälpa andra att också komma till en högre rp nivå än de redan e.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för att man själv alltid ska få som man vill, t.ex att om man bliir jagad av polisen så kan man låta dem få lite extra advantage så att man blir tagen med medvetet bara för att alla ska ha det kul.

Hur hittade du Unive? Efter att jag laddat ner fivem så tipsade min vän mig om unive, han sa att det var en bra fivem server och att det var trevliga staff och spelare så jag joinade. Det är en väldigt bra server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka