Nekad Varrebc | Ban överklagan [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Varrebc

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199056455854/

Ditt Hex-ID: 1100001415688ae

Vad är din discord tagg? Varrebc#3707

Vem var det som bannade dig? Abi

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du är permanent avstängd från Unive BanID: izrzci Anledning: Grov krim utan krim, helt katastrofal RP, kan inte RPa för 5 öre Placerad av: Abi En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. Felaktig ban? Du kan överklaga den på https://www.unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gör ett vanligt personrån, och detta tycker abi är extremt dålig rp. Min kompis sitter i bakgrunden och därför råkade jag kanske skratta någon gång men det va allt. Man kan höra honom skrika i bakgrunden att han ska ta av sig kläderna, vilket gjorde rånet väldigt lalligt. Jag är relativt ny på servern, och därför började jag med att gölra en medlemsansökan. Där skrev att min kakaktär mohammed hade hela sin uppväxt varit kriminell, och var van vid gäng och annat. Denna blev sedan godkänd, vilket jag tolkade som att min karaktär var godkänt och redo för att rollspela som det stod i min medlemsansökan. Därför kan jag erkänna att jag har rollspelat som kriminell under den tiden jag spelat på servern. Dessutom. under min senaste bann, blev vi jumpade av ett gäng grabbar. Då sköt vi mot dem, vilket resulterade i ett staffsamtal. Under denna skottlossning blev jag och mina kompisar dödade, och i ren hast stängde jag ner spelet. Då fick jag en bann på 20 dagar, vilket jag fick för krim utan krim, och c logg. Då f

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker till motellgaraget eller vad det nu heter. Där letar jag efter en person som jag kan råna. Jag säger att jag kan skjutsa honom vart han vill, och han går med på det eftersom jag kör en taxibil som jag nyss tagit ut från jobbet. Sedan försöker jag hitta en gömd plats att råna honom på och kör in i en gränd. Där drar jag pistol och hotar honom att gå ut ur bilen. Han går ut ur bilen och jag säger till honom att ta upp sina händer så att jag kan söka igenom honom. Då skriker min kompis i bakgrunden att han ska ta av sig sina kläder. Detta förstår man att det är lalligt och jag vet inte vad som hände riktigt men varken honom eller mig. När jag söker igenom honom ser jag att han har massor med ms13 nycklar och därför blir jag rädd att han har kallat på sina grabbar. Då hoppar jag in i bilen, och samtidigt hör jag bilar köra och därför väljer jag att skjuta honom, eftersom jag inte vill att dem ska följa efter och istället hjälpa han som ligger död på marken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. står i Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var väldigt ny till servern och förstod inte riktigt grundreglerna. Abi förklarade ej vad bannen menade och därför fortsatte jag vara ''krim utan krim''. Det står vad jag blev bannad för den gången i Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag fattade ju inte riktig vad just ''krim utan krim'' betydde, vilket gjorde att min RP blev katastrofal. Jag hade ju kunnat RPa som en vanligt männsika, men som sagt jag förstod inte att man behövde ha en roll som kriminell, eftersom innan jag började spela på unvie har jag haft erfarenheter av kriminell RP, och på dessa servrarna har man inte behövt betala för att rollspela som kriminell.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, tycker att jag mognat lite nu och därför borde jag få en ny chans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajamän

Ja, tills dem blir godkända. inte så att jag har en ny story varje gång
jag har mognat nu
Så du skickar samma tills den kommer bli godkänd? Vem har sagt att du måste göra en ny story säger bara att du inte ska kopiera exakt samma varje gång

Så du skickar samma tills den kommer bli godkänd? Vem har sagt att du måste göra en ny story säger bara att du inte ska kopiera exakt samma varje gång
hur sak ajg göra då? har skrivit andledning till att bli unbannad, jag har mognat

Ge mig en bra anledning så ska jag överväga det.
Okej, en bra anledning är att jag faktiskt är en bra rpare. Det kanske inte verkar som det, men jag har faktiskt varit erfaren på gripen taxi, nästan personal ansvarig. Jag gick med i unive 2020, och har hjälpt många av mina kompisar att utveckla sin RP nivå till en mycket högre och proffesionellt rollspelande. Dessutom, vad ska jag annars spela? Det finns inga bra andra svenska RP servrar som faktiskt år roliga att spela på, och samtidigt med seriös RP. Abi, ge mig en sista chans, och denna gången faktiskt min sista, snälla.

Okej, en bra anledning är att jag faktiskt är en bra rpare. Det kanske inte verkar som det, men jag har faktiskt varit erfaren på gripen taxi, nästan personal ansvarig. Jag gick med i unive 2020, och har hjälpt många av mina kompisar att utveckla sin RP nivå till en mycket högre och proffesionellt rollspelande. Dessutom, vad ska jag annars spela? Det finns inga bra andra svenska RP servrar som faktiskt år roliga att spela på, och samtidigt med seriös RP. Abi, ge mig en sista chans, och denna gången faktiskt min sista, snälla.
Fast du är ju ingen bra Rpare du har ju bara bidragit med kass RP nivå och att man vart erfaren på taxi bolaget har inget med varför jag ska unbanna dig

Du tar ju inte RPn seriöst heller så du verkar ju inte bry dig efter dina bans

Nästa överklagan skriver du om, inget plagiat. Fortsätter du kopiera dina äldre överklagningar kommer du inte få en ny chans på servern då det visar att du inte förstått reglerna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka