Nekad Varrebc | Ban Överklagan (theduc_k)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Varrebc

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199056455854/

Ditt Hex-ID: 1100001415688ae

Vad är din discord tagg? vadmollan

Vem var det som bannade dig? theduc_k

Bild på banmeddelande: ottos logga.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag rollspelade inte under ett scenario eftersom jag kontaktade staff då motparten begick regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag springer iväg från grovestreet rondellen, och skrattar åt männen som jagar mig eftersom de råkade sätta påse på sitt egna huvud. Därefter abusear en kille sina krim perms och bär mig när jag springer, då väljer jag att kontakta staff och medan han riktar vapen mot mig och skjuter mig tar jag inte upp mina händer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej inte en felaktig ban utan helt enkelt ett missförstånd från min sida, har tagit till mig av mitt misstag och lärt mig hur jag ska agera i framtiden

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har några tidigare bans, de flesta är från 2021-2024, min senaste handlade om en c logg vilket jag lärt mig av att man absolut inte ska göra, var bara väldigt stressad i situationen och var relativt ny tillbaka till unive, helt felaktigt agerande av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle såklart fullföljt scenariot, tagit upp mina händer, och låtit staffs hantera det hela efteråt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag, nästa gång ska jag ej röra mig i kriminellas områden, och jag har lärt mig att hela rondellen är ett gänghus, inte bara husen vid sidan. Sedan ska jag inte skratta eller på något sätt bidra till att kriminella blir uppretade, eftersom det leder till att jag blir dödad i vissa fall, samt rånad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart

jag skriver från en annan dator så kan tyvärr inte bifoga bild på meddelande, hoppas ni förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka