Accepterad Varli77_ | Medlem ansökning [Casperr999]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Varli77_

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Varli77

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pablo Varli

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, ödmjuk, hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs framtids planer är väll att hitta något jobb som han har intresse i och mår bra utav. Han vill hitta många nya vänner och umgås med människor. Han vill köpa ett boende som han kan leva och trivas i. Han skulle också vilja bli polis eller ambulans för att finnas där som ett stöd för samhället. Han är ursprungligen syrian men är född i Sverige. Nu har han tagit sig till staden Unive och vill bli medborgare för att kunna ansöka till jobb m.m. Pablos pappa dog när han va 6 år och hans mamma jobbar som lärare och har det inte så bra ekonomiskt. Pablo vill hjälpa och finnas där för sin mamma bland annat hjälpa henne med sina hyror. Pablo kommer ge allt för att förbättra denna staden och göra alla han pratar med bekväma och glada med sin roliga unika humor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra till väldigt bra RP. Kommer göra det bästa i min makt för att bidra så mycket som möjligt och hålla det så verkligt som möjligt. Kommer bidra med roliga stunder och scenarion. Vad jag än väljer att göra på servern i framtiden så kommer jag hålla det så verkligt som möjligt och bidra med så mycket som möjligt. Tillexempel om jag blir polis så kommer jag verkligen bidra till rpn, hålla det seriöst och hålla det väldigt verklighets baserat. Om jag blir kriminell på servern så kommer jag att göra samma där, kommer utgå ifrån verkligheten vad jag än gör som kriminell och verkligen hålla min rp nivå på en hög och stabil nivå. Kommer utföra mycket kreativa scenarion på servern också om jag väljer att rpa som kriminell, kommer inte bara att tänka på att skjuta som jag vet kan vara ett stort problem på olika RP servrar. Ska försöka tillexempel göra rån, allmänt noga genomtänkta och kreativa scenarion vad jag än sysslar med på servern i framtiden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tillexempel om man ska göra ett bankrån så kanske man inte behöver använda värsta importen som har en omänsklig handling endast för att vinna scenariot. Ett scenario ska vara roligt för båda parterna och båda parterna ska ha chans att vinna. Bättre val om man använder en vanlig mercedes, bmw osv med en mänsklig handling som poliserna har en chans emot. Om en polis däremot spelar mot mot partens vinst vid ett sådant scenario så kanske dem inte försöker med all i sin makt verkligen pitta in i rånarna osv. Dem ger rånarna en chans att vinna scenariot så att alla ska ha det kul. Behöver inte ske helsa tiden men det där innebär att spela för motpartens vinst i ett scenario. Alltså är det ett scenario som man gör det enklare för motparten och gör val som leder till att motparten vinner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag är en gammal Unive spelare från 2021. Har spelat på servern till ungefär februari/mars detta året men har nu tagit en paus och känner att jag vill komma tillbaka nu på vintern. Har brutit mot reglerna ett antal gånger men de flesta av de gångerna var starten på min RP karriär, när jag lärde mig rpa och levde mig in i rpn så blev jag väldigt sällan bannad. Jag har lärt mig efter alla mina bans och har bara utvecklats med tiden. En bann jag kan komma på nu är suntförnuft, gick runt och slogs mycket som nybörjare och blev bannad, sen dess har jag börjat tänka mer på den regeln och bara utvecklats med tiden jag hade på unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming = Om jag blir överkörd av en bil så ska jag låta skadad och rollspela skadad, tillexempel ligga kvar på marken och kanske använda mig utan /me eller /sme och göra till rösten som får de låta som att jag är skadad, kan också vara när bara spelar för makt och pengar. En till regel är META GAMING = Jag kollar på någons twitch stream och åker till hans position och lallar. Min vän blir kidnappad och ber mig att komma till honom ingame via discord och jag åker dit. Alltså ta information till min ingame karaktär som jag får reda på utanför spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har varit MA tidigare och medlem i flera år på denna server, jag vet hur man rpar och kommer bidra med det bästa jag kan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Förlängd tid

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka