Nekad Varli77_ | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Varli77_

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199167552170/

Ditt Hex-ID: 110000147f5baaa

Vad är din discord tagg? Varli77#6666

Vem var det som bannade dig? Moezz (de går ej att ta bild på bannen från telefonen så jag tar någon random)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: C00CB034-C6AF-4DF9-AC7D-6F00AC589D0E.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Moezz valde att banna mig för att jag använde mig av en sak som heter tracers. Tracers är då emot unives regler och resulterar i permanent avstängning från servern. Staffs hade helt rätt att avstänga mig och jag får stå för mitt misstag. Jag anser att jag förtjänar en ny chans då jag förbättrats och insett mitt misstag. Men har också utvecklats som person. Hänger inte med problem folk längre och vågar säga vad jag tycker nu. Blev utsatt för grupptryck när de bad mig ladda ner tracers och kan svära på hedersord att detta ej kommer ske igen❤️ Ber om ursäkt till er staffs och philip för att jag förlorade erat förtroende. Förlåt verkligen❤️❤️

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En person hade då tagit ett klipp från min medal där jag använt mig av tracers i en skottlossning och satt in det i ett montage. Jag var ej medveten om detta men efter ett väldigt bra tag så kontaktar moezz mig och ber mig hoppa support. Moezz hade då sätt klippet och såg att medal namnet var kopplat till min discord. Då frågar han om det var jag på klippet och eftersom jag var väldigt stressad så ljuger jag han rätt i ansiktet och säger nej. Vilket jag nu i efterhand sätt hur efterblivet det var. Sen så ber han mig skärmdela och så kollar han igenom mina fivem filer och ser att jag ej har tracers nerladdade. Sen så ber han mig gå ingame för att se ifall karaktären matchar den på klippet och eftersom jag nyligen köpt ped så var det ju såklart inte samma karaktär. Sen ger moezz mig skin och ber mig gå till start karaktären. Då ser han att det är samma. Sedan blir jag avstängd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte en felaktig. Moezz hade rätt att stänga av mig från servern och jag förtjänade det. Men anser att jag borde få en ny chans nu när det ändå gått så pass länge och att jag förbättrats❤️

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många av mina bans är från 2021. Då hade jag nyss börjat på servern och nyligen fått min dator. Jag var ej medveten om någonting eller hur man ens använde sig av datorn. Jag kunde dessvärre inte reglerna heller. Så jag blev bara bannad för powergaming ooc osv. Tog lärdom från det då jag hade vänner som hjälpte mig med regler osv. Sen dess har jag inte blivit bannad på länge

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat göra annorlunda igenom att kunna säga nej när folk bad mig ladda ner tracers. Hade också inte behövt ljuga för moezz samt de andra krim ansariga och istället talat sanning från början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig två viktiga saker. Den första är att våga säga sin egna åsikt. Att inte bli utsatt för grupptryck och allmänt bara kunna säga nej när folk ber dig göra saker som inte är okej. Den andra saken är att jag inte skulle ha ljugit för moezz. Att tala sanning är en viktigt sak och jag borde ha gjort det. Ber om ursäkt❤️

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka