Nekad varjbo | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ronald

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199648800977/

Ditt Hex-ID: steam:110000164a500d1

Vad är din discord tagg? varjbo

Vem var det som bannade dig? berra

Bild på banmeddelande: ban berra.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte följde social rp regeln då jag hoppade ut och sköt huvud istället för huvud

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade åkt efter varndra från fastighetsbyrån tills stora banken börja vi snacka och jag hörde att det var en kille från k02 och vi har krig så vi åkte efter dem fram till där man kopiera nycklar ungeför då väljer jag att hoppa och skjuta 1-2 killar dör

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle vilja säga 2 krim varningar e rätt men inte 12 dagars ban då när jag väll fått krim varningarna då vet jag att jag har gjort fel och jag ångrar det jätte mycket och det kommer inte ske igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? självklart skjuta däck eller ha mer tal i scenariot och råna dem istället för att skjuta dem tills döds eller pratat ut våran konflikt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ha mer social rp i mina scenarion

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka