Nekad Various | Medlem ansökning [AFFE], [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Various

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/TheRealVariousgaming/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jens

Vad är ditt discord namn? TheRealVariousgaming#7455

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 1985

Berätta om din karaktär. Hampe Östberg är en förvirrad själ med en stor underliggande IQ. Man kan inte tro det när man ser honom, han är tystlåten i nya sällskap och tillför ofta skratt och förvirring med sina smarta kommentarer eller påpekanden. Kan uppträda lätt förvirrat och zoona ut från tillvaron ibland. Han vaknade upp i Unive helt ovetande hur han kommit hit, varför eller var han kommer ifrån. Detta är i grunden orsakat av en traumatisk upplevelse där han vårdades på sjukhus. Men han har inget minne av detta. Han vill komma på fötter och skaffa sig ett jobb, och försöka hålla sig från alkohol och droger så gott det går då han har dålig erfarenhet av detta sedan innan. Men det händer att han slinker dit ändå ibland. Om än i korta återfall.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en engagerad och driven spelare i de flesta spel jag spelar, jag har spelar lite RP förr och har många vänner som spelar på just Unive. Jag vet att jag kan bidra med mycket skoj och stoj :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive väckte mitt intresse när mina IRL polare började RPa, de har pratat mycket gott om servern och spelarna här

Hur hittade du Unive? Mina IRL polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära mig mer om rollspelets konster och utveckla min spelstil. Att få verkligenu ppleva den härlia RP känslan många pratar om.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att tillföra skojiga förvirrade stunder med glädje och förvirring för mina Med-Rpare

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka