Accepterad Vape | Whitelist ansökning (Alex - Goggle) [Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuelll

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
9
Användarnamn: Vape

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199111553612/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Oskar#5390

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2006

Berätta om din karaktär. han heter Samuel Nygren han är 22 år gammal . uppvuxen som ett normalt barn i California , han pappa jobbade som mekaniker och hans mamma som flygvärdinna. när han blev 18 så skulle dom åka och köpa bil till honom men då vände det han va med i en bil olycka båda hans föräldrar dog och han svårt skadad alla pengarna gick till sjuk vård eftersom han borde i USA han ända släktingar borde i Sverige så dom betalade för en flyg biljett till Sverige efter han hade blivit frisk. sen så fick han lära sig svenska sen dog hans ända släktingar i ett rån på en butik. han blev hemlös efter 4 år som hemlös så började han känna lite pengar. han tog det han kunde han levde fattigt han han hållde sig över ytan han somnade oftast hungrig men han överlevde. han gillar att dricka öl och festa mycket det va där han använde upp mycket av hans pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? RP är roligt och jag vill ha en seriös server att spela på med mina vänner. kommer inte bryta en regel för att det är svår att hitta en riktigt seriös RP server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att ha roligt med mina vänner och jag kan framföra en seriös RP nivå och inte bryta mot några regler eller lalla runt.

Hur många timmar har du på FiveM? 20

Hur hittade du Multistaden? mina kompisar tipsade mig om servern också har jag sett på Youtube och den värkar bra.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka