Vape | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samuelll

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? [AZ] Samuel#5390

Ange ditt födelsedatum 6 September 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på vardagar så spelar jag mellan tiderna
Måndag: 15:15 21:00
Tisdag: 15:15 21:00
Onsdag 15:15 21:00
Torsdag 15:15 21:00
Fredag 15:15 mellan 00:00 och 03:00
Lördag 12:00 15:00 18:00 03:00
Söndag 12:00 15:00 18:00 03:00

Berätta om dig själv Jag är 14 gammal och fyller 15 år den 6 september. jag gillar att spela mycket med mina kompisar och prata med nya personer och lära känna dom. jag dömer inte personer. jag hjälper personer ifall dom behöver jag vill inte att personer ska behöva vänta så länge på att få hjälp då jag har fått vänta i 30+ min för att få hjälp. och vill att andra inte ska få samma upplevelse jag ha behövt respawna och har tappat alla mina saker för att jag har blivit rdm och vdm flera gånger och av nya personer som kommer och slår ner 5+ pers.

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle ta mycket support. jag skulle sätta min support före min rp. jag skulle speca mycket och se till att servern är i ett bra skick så inte så många lallare kommer och slå ner alla dom ser. jag kommer att vara väldigt aktiv och ta mycket support och vara i noclip och speca så att inga sitter och lalla hela tiden. jag kommer att ta noggranna beslut och ta kritik bra och dålig så att jag kan ta bättre beslut och lära mig efter alla beslut.

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag har spelat på multistaden i runt en månad.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? för att jag har varit med om många lallare som kommer in och slår ner alla som dom ser. och ha varit med om många personer som powergaming och flera som meta. jag blir skit arg på personer som bara inte kan lyda reglera och repa.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? ja det tror jag att jag kommer att göra. jag kommer ta bort flera lallare och varna folk som gör fel.

Har du några tidigare erfarenheter? nej det har jag inte men någon gång måste vara den första och jag kommer att ha en bra motivation.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /bring ID för att idet ska komma till platsen du är på.

/goto ID för att komma till det id du skriver.

/tpm tpa till din waypoint.

/Sqlunban steamnamn unbanna steam namnet.

/spec id eller steamnamn

/dv du tar bort en bil

/freeze ID Du fryser en person o han kan inte röra sig

/noclip du kan flyga runt över mappen och är onsynlig så att ingen kan se dig.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja jag tycker att jag lär mig saker och anpassa mig lätt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon annan server just nu men ifall jag gjorde skulle jag säte denna servern före till 100.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? att jag vill vara support för att hjälpa personer som behöver det pga att jag har haft dåliga scenarion pga personer inte kan följa regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka