Accepterad vanzy1 | Ban Överklagan [CALLIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vanzy1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199122950205/

Ditt Hex-ID: 1100001454d283d

Vad är din discord tagg? vanzy1

Vem var det som bannade dig? callin

Bild på banmeddelande: bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? snackade med calling i support så han fick samma förklaring fast munligt. varför jag blev bannad var för att jag tog en bill som icke krim. snackade med caling han vet att jag är ny på servern han förklarade flertals fel som jag gjorde och saker jag kunde förbättra han bad mig tästa min tjans på en ban överklagan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med en tjej som gav mig en mobil efter ett misförstånd som skädde hon gav mig skjus till sjukan och sa att jag skulle vänta vid en en rosa bill som du kunde vara en av mina kompisars bill sedan komm en kompis till mig han hoppade in i billen och jag hoppa in med han och en till kille som då körde billen hoppa in ena killen körde till polis stationen och hoppade ut han sa ni kan ta billen jag hoppa ut hoppa in i billen och körde och det var felet jag gjorde kommer ej gå in i vad min kompis gjorde för det angär ej mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. som jag sakt jag är ny så vet ej alt till 100% men fick höra i support han sa att det jag gjorde var fel gick igenom alt med mig och ska jag vara ärlig så fins det bara ett simpelt svar till frågan jag gjorde fel kunde förbätrat senariot så pas mycket skule kunda fråga om billen var hans eller om den var någon annan men jag har lärt mig och är sugen på en till möjlighet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. svar ja har haft en tidigare ban och då var jag ass ny till rp det felet jag gjorde kommer absolut inte hända igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? frågat om billen var hans frågat om bevis och kunde tänkt logiskt vem skulle ge mig en bill bara så

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja abslout tror staffen som tog mig i support tyckde dessama

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja frågade calling han sa skriv ej till mig kommer se när den är klar och du kommer få en tydligt svar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka