Accepterad vanzy | Medlem ansökning [Shasta] [Truckspotter]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vanzy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? khalil

Vad är ditt discord namn? vanzy#9847

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2008

Berätta om din karaktär. min character är en grab som älskar bilar och älskar folk den gillar okså att vara ute sent på natten och att vara med tjejer.den önskar att få jobb på vianor eller meconomen då det har varit hans dröm . varför min karaktär älskar billar är för att när han var i dubai så hitta han många billar som var bortkastade och han önska att han kunde laga alla billar och göra dom snygga han ville aldrig mer se en bill bort kasstad. min

mer om min karaktär
25 är gammal pluggade ekonomi då han ville jobba på bilfirma men som jag se tidigare så åkte jag till dubai för att göra en dokumentär om bortkastade billar som jag sa så såg jag skrot billar och kunde inte sluta tänka på alla kola saker han/jag kunde göra då jag valde att byta rikting och gå på en högskola som kunde ta min dröm till nästa nivå men jag hadde ej pluggat matte 3 så behövde gå SFI det var tuft på sfi då jag fick flera skumma blickar för dom trode jag var någon grebb från somalia som nyss kom till sverige med det var fel jag var en man som ville följa mina drömar och göra andras drömar till verklighet

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan komma med fet rp och feta bil senarion som kommer att leda till glada personer och som kommer få folk att vilja spela när det kommer hem
.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag ser det som att man ska inte altid vinna ett senario och att man ska sätta säge i någon annans skor

Hur hittade du Unive? min kompis visa mig den det var min första rp server fata 0 gjorde dumma saker och sa dumma saker men jag fattar rp nu efter 3 månader av grind

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka