Nekad Vanix | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vanix

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mackanpro08/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Byggnevi

Vad är ditt discord namn? Vanix#4254

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Magnus Andersson och tidigare har jag jobbat på postnord men vill gå vidare i livet och skaffa ett bättre jobb som man får högra lön på tex på Falck. Hans ålder är 25 och jag gillar att vara ute och festa Med kompisar och åka runt med bilar i stan. Jag har alltid haft lätt att skaffa vänner för han är en stor glädje spridare. Men vill också skaffa lite fiender och konkurrenter genom jobb. Men ett till intresse är att åka på gym med kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vill kunna jobba med bra jobb som jag tycker är kul och jag vill i framtiden jobba med nåt som är svårt att kunna jobba med och få en bättre karaktär.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? många utav spelar på servern och har rekommenderat den till mig för kollade på några streamers som körde unive och tyckte det var en hög nivå av RP.

Hur hittade du Unive? hittade er via flera streamers och har kompisar som har spelar på servern .

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli så framgångsrik och skaffa så många vänner så att min karaktär känner sig trygg att gå på stan med familjen! Och att kunna säkert bli chef på något jobb!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är väl att få ett bra jobb och skaffa många vänner och konkurrenter och kanske lite fiender.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej för unive är den första severn jag är med i just nuoch har inte hunnit testa någon annan server.

Tillbaka