Nekad Vanix | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vanix

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Vanix7702

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Magnus andersson 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? våldsam, dåligt temperament och men även snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Magnus Andersson och han är 25år gammal. Magnus har sedan gymnasiet jobbat på Postnord där han har levererat post och paket där han trivs väldigt bra och alltid gjort. På fritiden tycker Magnus om att glida runt med schyssta bilar och dra till gymmet med polarna. Magnus gillar starkt att dra till bilträffar och hänga. Magnus har haft en bra barndom med sin mamma och pappa. De har inte haft något problem med pengar då både hans mamma och pappa har det bra ställt med sina respektive jobb. Detta gjorde att Magnus var ganska populär i skolan då andra barn visste att Magnus familj hade pengar och bra ställt. Han var duktig i skolan, sällan några problem förutom i Engelska och Mattematik. Magnus var aldrig intresserad av att sommarjobba då pengar aldrig var ett problem i hans liv. När Magnus var 9 år märkte han under fotbollsträning att han fick svårt att andas, blev tvungen att åka till Akuten där doktorn konstaterade att han hade Astma vilket ledde till att han slutade med fotbollen men detta har inte gjort att han slutade att ha skoj med polarna på sin fritid. Vänner fanns det många av i skolan, mycket bra vänner som gjorde att han kände sig säker. Han var aldig mobbad då ingen ville vara ovänn med Magnus. Magnus valde senare att plugga fordonsprogrammet då han brinner för bilar och motorer. Gick ut ur gymnasiet med bra betyg. Efter gymnasiet tog han det lungt i cirka ett år innan han började jobba på postnord. Som arbetare på postnord måste man veta vad service är då man kan inte alltid svara tillbaka på arga kunde men ibland så måste man bara säga vad man tycker. Under gymnasie tiden blev han intresserad av att börja gymma. Då Magnus är vältränad kan andra möjligtvis se Magnus som ett hot vilket kan vara dåligt för han då han inte vill ha några problem med fel människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? dte jag kan bidra med till serverns rp är att jag har bra social rp som gör att scenarion blir mer långdragna ist för att det ska bara vara en skottlossning i några minuter sen är det klart, och gör välgjorda scenarion som är roliga för alla och inte bara mig sjölv

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att nnär du gör ett scenario ska du inte bara göra det för att du ska komma ut som den vinnande parten och kunna tycka att det är kul ändå, som exempel´, du gör ett rån på en butik då ska du inte bara göra det för att du ska vinna svenariot utan för att båda parterna ska ha en chhhans att vinna och ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja har brutit mot regler förut mennn det är saker jag lärt mig av och efter bättrat mnig för att min rp ska bli bättre men jag har liksom kört rp i över 5 år och började på unive tidigt 2021 så har jag mycket erfarenhet

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? failrp, fearrp, rdm, vdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning:
Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen 2025-09-04 Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka