Nekad Vanix | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vanix

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 632vanix, 11000013f2572dd
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv det som hände från mitt perspektiv vare att jag stod i gänghuset och var med i whyos och satt i discord med en vän som inte kör unive och snacka, han körde unive en stund innan jag kom tillbaka till unive efter tagit en paus och han undrade om han hade kvar sina grejer i sin stash om han skule böärja köra igen o då sökte jag runt påp internet ifall det fanns något sätt att kunna kola det utan att han går in och då hitta jag en länk som jag kunde hitta so mskuklle göra att jag ändra regplåten på min bil till hans regplåt och då kunna kolla hans stash så jag laddar hem filen och går in på unive och byter regplåt men blir direkt efter regplåten byts AC bannad.

Tar du ansvar för det som hände? jag tar fullt ansvar för det jag gjorde visste redan när jagh gjorde det att jag var dum i huvudet och ångrade mig såklart skit mycket direkt efter, då jag kört på unive sedan tidigt 2021 och aldirg gjort något sånt där innan och ångrade mig så jävlas mycket efter.

Vad har du lärt dig sedan dess? jag blev bannad för det här för över ett halv år sedan och jag har hunnit tänka mycket och jag fattar fortfarande inte till idag vrf jag gjorde det jag själv tycker sådanna fusk är helt fel och hållt mig borta från det i 5 år när jag spelat unive och hoppas att jag kan få en ny chans att vissa att jag kan bättre

Varför ska vi ge dig en till chans? jag fattar helt att ni inte vill ge mig en ny chans förmodlingen efter det jag gjort men om ni är villiga att ge mig en ny chans så äre mina argument för att ni ska göra det, att jag kört på unive sedan tidigt 2021 och aldrig gjort något sånt här tidigare och jag har varit bannad i över ett halv år och vill gärna få en ny chans att vissa att jag har bättrat mig o inte kommer göra om det.

Har du bevis som stödjer din överklagan? vet inte riktigt för bevis jag ska ha då det stämmer att jag gick in med en fil som man inte får använda, så nej jag har inga bevis.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka