Nekad Vanix | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vanix

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1Vanix/

Ditt Hex-ID: 11000013f2572dd

Vad är din discord tagg? Vanix#7702

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen som då var philip320 valde att banna mig för att jag var en prblem spelare som bara tänkte på mig själv och gjorde som själv ville och sköt mest och följde inte reglerna som unive har som var fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Nu ska jag ge en utförlig förklaring på vad som hände precis innan jag vart bannad och det var så att jag precis hade joinat ett vid namnet mayans mc och då åkte jag runt lite i sandy för att kolla runt lite och om det hände något och då börjar två personer skjuta mot mig så jag hoppar av min mc jag åkte på vid tillfället och sköt en person i bilel som sköt på mig som då var Bailybog som jag dödade och sedan åkte jag runt lite till för att se om det händer något mer och tabbar jag ut ur spelat och när jag tabbar in så ser jag att jag blivit kickad för hopa support av challe och ser att jag fått flera pms av olika staff att hoppa support så jag hoppar och undrar vad jag har gjort men då så säger de att jag är problem spelar och kommer få bann sen satt vi och pratade lite sen så vart jag banad från unive dcn och ic

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att bannen är helt giltig men jag skulle väldigt hjärna ha en andra chans för jag är egentligen inte en problem spelare, jag jag kan hålla med om att jag gjort cp saker på senaste men, jag har spelat på servern i runt två och har 12 bans sammanlagt som är väldigt lite om man skule fråga mig då jag vet väldigt många som har min trippla bans på väldigt kort tid då fattar jag att man klassas som problem spelare men jag som bara har 12 bans skulle jag inte säga är eller klassas som problem spelar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för vdm en gång tror ja och den lärdom jag lärt mig från de är att man inte ska använda sin bil som vapen och har inte gjort de sedan dess

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det som jag kunde ha gjort annorlunda kunde ha varit att jag haft betydligt bättre och inte bara haft en skottrp och varit mer social och gjort scenarion som är roliga för båda parterna som tex en utvecklat scenario om en vapenhandel eller droghandel eller pratat med gäng istället för att skjuta de för minsta lilla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att skjuta är sista utvägen och att man ska utgå från social rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka