Ej Antagen Vanix | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vanix

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: 632vanix

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? det jag kommer kunna bidra med som staff är mycket då jag kommer vara inne mycket på dagarna och vbäldigt mycket kvällar och nätter som gör att jag kommer kunna få mycket gjort och hjälpa unive framåt och få bort folk som inte borde vara med i communytit och hjälpa folk som har frågor som de vill ha svar på eller hjälp.
jag har kört på servern i över 4 år och fått många olika perspektiv på rp och olika ssätt att göra scenarion, då har jag också lärt mig mycket hur man rpar och kommer kunna ta bättre beslut i ärenden som kommer vara bättre för spelarna.
jag har gjort misstag förut som jag fått konsekvenser för som gjort att jag lärt mig och har sen 1-2 år tillbaka inte blivit bannad nästan en enda gångg eller blivit intagen i support då jag bättrat mig och blivit en bättre spelare.
jag har kört krim under iprincip hela min tid på unive(4år) som gjort att jag lärt mig mycket om krim rp så jag kommer kunna göra ett bättre arbete och bättre bedömning i ärrenden rörande krim ifall jag får chans att bli staff och bli krimansvarig.
det som är speciellt med mig är att jag kört väldigt länge och har runt 2100 timmar på endast unive och kommer vara bra för att göra en bra bedömning.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker unive generellt är väldigt bra men något som alltid kan bli bättre är ju kriminell rpn, jag har själv blivit bannad för problemspelare då jag inte betett mig och skjutit och förstört men det är inget jag har gjort ssen jag blev unbannad och vet hur ska jag ska bedömma olika ärenden. folk som skjuter alldeles för mycket tycker jag inte ska ha en plats i communityt om de inte har någon inställning till att ändra sig och göra saker som är bra för servern. när jag har rpat har det varit många gånger snack om att polisen inte har bra rp och gör allt för att vinna scenarion som till stor del stämmer och det är något jag skulle v ilja vara med och förbättra för att ta rpn på unive framåt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? sättet jag tror kommer funka för att lösa problemen, kriminella problemet med skjutningar tror jag endast går att lösa genom hårdare starff när man endast kör för att skjuta och inte för att göra en bra rpa för alla. såklart så kan det vara dagar man skjuter mycket men det ska inte bli en vana att man kan skjuta hela tiden, näär folk skjuter mycket utan att få konsekvenser så kommer de aldrig lära sig och bli bättre. jag skulle börja med att ta ett snack med spealren om det inte går helt överstyr med deras skjutande men om det från början är helt galet mycket skjutande från en spealre så är det bara att dra krimroll direkt och visa exempel för andra personer som skjuter för mycket att det inte är okej.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? när man är staff så måste man agera professionellt då man ska vara en förebild för de andra spelarna, man måste vara rättvis och ha en bra ton som inte är nedlåtande, behandla alla rättvisst.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? så jag tänker att jag kommer lägga upp mitt staffarbete är så att jag kommer vara inne så mycket jag kan på dagarna men främst kvällar och nätter

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat unive i lite mer än 4 år(17 juni 2021) blev jag medlem men körde utan medlem sen början av 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag var staff under en kort period när jag inte hade så mycket tid för spel så fick tyvärr indragen

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? donation

jag har test-medlem men den ska vara bytt till vanlig medlem nu egentligen men mod har inte ändrat!!!

Ej antagen, ej tagit intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka