Nekad Vanix | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vanix

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2008

Vad heter du på discord? Vanix#9999

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 16:00 till 22:00 och på helger 16:00 till 04:00

Hur länge har du spelat på Unive? Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Vad jag skulle göra som servervakt är det arbete som krävs av en servervakt på servern och hjälpa personer så mycket som möligt. När nya eller gamla rp:are kommer till servern som behöver hjälp kan jag hjälpa till och svara på frågor. Det kommer alltigt finns personer som man kan hjälp eller straffa när man är vid dom. Jag har under mina 4 månader varit med om en hel del olika rp situationer som kommer vara till hjälpmedel att hålla ordning och reda på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag tycker starkt om att rp:a speciellt på denna servern. Jag vill hjälpa till mer än att bara normalt rp:a och att se till att standarden uppehålls så inga skojmakare och failrp:are som möjligt finns på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag vet hur reglarna är och respekterar de, har sett oseriösa och trollande rp.are förut under tiden jag varit här. Unive är en nice plats att ha roligt på och jag vill inte se denna servern bli en plats där ingen bryr sig.

Varför ska just du bli servervakt? Varför just jag ska bli en servervakt är för att jag som jag sakt tidigare så vill jag hjälpa till nya så som gamla rp:are att gå till väga för en bra rp miljö där folk följer reglar och håller en good rp nivå. Desto mer vakter som finns så blir det bara bättre då vissa kanske inte är aktiva varje minut därmed finns det vakter som kan hjälpa folk så ofta som möjligt.

Varför vill du bli servervakt? Jag har sett min del av både bra och dålig rp. Med min hjälp så minimerar vi risken att få dålig rp på Unive servern. Jag kommer bidra med mindre folk som trollar, powergamar, failrp etc. Att inte direkt bannar en person som inte förtjänar det utan en varning och försöker hjälpa med en förklaring om hur de kan göra bättre så dett inte leder till en bann.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har goda kunskaper som gäller servervakts kommandon men inte när det gäller staff kommandon men jag lär mig gärna om ni ger mig en chans.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag och har varit det i ca. 3 månader.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har aldrig varit bannad då jag respekterar serverns regler och håller mig till rp hela tiden (Aldrig bryta karaktär).

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka