Nekad Vanix | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vanix

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2008

Vad heter du på discord? Vanix#4254

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar kommer jag kunna spela mellan: 16:00-22:00 och på helger så kommer jag kunna spela mellan 14:00-04:00. så jag kommer kunna vara ganska så aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ca 5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer kicka de som inte beter sig och svbanna de som gör grova regel brott eftersom jag kommer vara online mycket så kommer jag kunna hjälpa till mycket så staffsen inte får så otroligt mycket att göra så kan man bidra lite till servern också. Och då kommer då kommer jag kunna vara med i många scenarionon och agera mer.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag skulle tacka och bli väldigt glad på de ansvariga och tacka för jobbet som servervakt på unive. jag tror jag kommer kunna jobba mycket för att man kan spela samtidigt som man jobbar. Och när man är med i scenarion och springer runt och rpar så kommer man säkert hitta kunna hitta folk som inte kan rpa.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att banna och kicka folk som verkligen inte kan sköta sig. Eftersom att jag kommer vara väldigt aktiv kommer jag vara inne väldigt ofta och då kommer jag vara med i många scenarion då jag kommer kunna hjälpa till mycket så inte staffsen få ett överflöd av jobb.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är väldigt aktiv spelare på unive genom att man Kickar nån så kanske de lär sig om vad de har gjort för fel och inte gör om det så de kan lära sig reglerna lite bättre. När folk göt fel nu när man inte är servervakt så får man skriva ooc och då ksk de inte lyssnar så att det behövs en kick eller svbann för att de ska lyssna och börja förlja reglerna. Och man kan hjälpa samtidigt som man spelar.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli det för att hjälpa till på servern på effektivt sett samtidigt som jag spelar. För att det hade varit skönt att kunna lägga en kick på nån som bara lallar eller är kaxig och som förstör RPen för alla andra. När man ger ut en kick så kan de lära sig av det och jag kan lära mig om hur man inte ska RPa.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag är inte jätte bra på staff kommandon men jag kan SV kommandon så tex toggleid och /revive.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelist på unive.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej jag har faktiskt aldrig blivit bannad på unive sen jag började här.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej det gör jag inte och har aldrig gjort. om jag har gjort det så har det varit på kanske Rsm Freeroam.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka