Inaktuell Vanix | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vanix

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? Vanix#7702

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick just mig att få upp min syn för att bli medlemskaps ansvarig har varit att man tänkt någon gång förut ska man ta chansen och ansöka och kolla ifall det blir något av de men jag har tänkt varje gång jag kommer nog inte bli godkännd så jag skiter i det helt enkelt, men idag så fick jag en notis i unive dcn och det stod att ni sökte medlemskaps ansvariga och tänkte idag ska jag försöka en gång för alla och se hur det går. också för att jag vill vara en hjälpande hand för staffsen.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Nu ska jag berätta vrf jag tycker att ni ska välja just mig som medlemskaps ansvarig för att jag är en driven spelare på unive som kört på servern i över 2,5 år och har mycker erfarenheter inom rp och unive generellt. jag vet att jag gjort misstag förut på servern som jag lärt mig efter och inte göra om. och se medlemskaps ansvarig så skulle jag kunna visa framfötterna på servern och ksk bli staff efter hårt arbete som medlemskaps ansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta människor på ett snällt och respektfullt sätt och inte någon onödig attityd av ingen anledning.
Jag kommer möta alla med respekt vad än de gjort så länge dom har respekt för mig. tex om jag pratar med någon som kommer med attityd eller är arg av någon anledning så kan man försöka lunga ner de istället för att skrika till baka.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att medlem på unive ska vara något man är stolt över och inget man bara kastar bort för man är arg, som tex jag tycker att det borde vara hårdare krav för att bli medlem på unive för just nu ser jag många lallare och folk som inte bidrar till servern med deras medlem roll och allmänt bara förstör för andra, om jag hade varit medlemskaps ansvarig hade jag haft lite högre krav och inte gett folk medlem för jag är latt och inte orkar lägga tid på intervjuerna för jag har själv varit med om gånger jag har skaffat medlem och efter tänkt hur kunde personen ge mig medlem när jag inte försökjte på intervjun och det skulle jag vilja ändra på så det ska bli en grej man ska vara glad över att man har fått medlem på unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att man ska ha mycket krav på att bli medlem så du inte bara går in på servern och tex skjuter till du blir bannad och sen sitter och gråter över att du ska bli unbannad och göra samma sak igen och fixa medlem på noll tid. Jag tycker faktist att det borde finnas en prov tid på medlem rollen om man tex får medlem och tre dagar senare så ser man att personen springer runt och lallar och bara förstör med en vädligt låg rp nivå så ska de få indragen medlem och få en redlist så de ksk fattar att det som de gjort är helt fel och går emot unive regler och inte här hemma här.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att som medlemskaps ansvarig så har du ett av de största avsvaren på unive då det är än själv som slöpper in folk i unive communityt som ksk inte hör hemma här. som tex du godkänner en perons intervju och tänker efter var han verkligen värd en medlems roll på unive och några dagar senare köper personen krim roll och bara lallar och skjuter folk som om det var en 100k or die server så det är ett stort avsvar att man tar in rätt folk till servern.

Hur ser din aktivitetet ut? min aktivitet ser ungefär ut så att på vardagar så kommer jag vara inne mellan 3-5 timmar om dagen och på helger så är det några timmar om dagar plus sent på kvällen och nätter.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej jag tror det var allt jag ville förmedla.

Inakutellt, visar för lite aktivitet

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka