Nekad Vanilj | Medlem ansökning | SvampBob [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vanilj

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198324016350/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel H

Vad är ditt discord namn? Gabbe#5264

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 1999

Berätta om din karaktär. Jax Wedson 23år gammal utbildad till bilmekaniker och har hållt på med bilar sen barnsben med sin bror Conny Wedson Dem två har drivit en Bilverkstad i 3 år men har lagt ner verkstaden för att flytta å hitta på nya utmaningar i livet och för att Jax blev av med körkortet för att han körde på fyllan och blev av med de i 1år. Jax är född och uppväxt i Överkalix med sin farsa morsan gick bort i en olycka under Jax uppväxt å han har haft problem psyket och alkoholen då han ville dämpa ångesten å saknaden men han stänger av alla känslor när han kör eller meckar med sina bilar. Viktigaste i jax liv är vänner och sin bror. Han vill forsätta som bilmekaniker då han är brutalt duktig på bilar och att skruva å såklart bra kundbemötande och älskar sitt yrke! Han är alltid trevlig mot allt å alla å vill gärna skaffa sig många vänner å brukar aldrig hamna i bråk eller bli osmas med nån.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är gammal å har spelat ungefär 1000timmar och har många erfarenheter utav fivem RP å jag kommer bidra med bra rp och bra senarion å såklart vara trevlig. tror många spelare hade gillat min karaktär

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Verkar vara skönt folk på servern å folk som kan sköta sig då jag tittade på en streamer som spelade på servern å såg att de verkar vara bra folk som lirar på eran server som kan rpa

Hur hittade du Unive? igenom twitch minns ej vad hon hette på twitch och såg ut som att servern såg bra ut!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bidra med hög nivå på RP å utveckla min karaktär och ha en rolig stund. å be mena vänner joina servern som har lika stort bilintresse som jag så kanske de blir ett bil gäng inget kriminellt sammanhang, men att dra ihop tex streetrace eller nått bil relaterat.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ha en rolig tid med folk å vänner. Vill jobba som mekaniker då jag har mycke erfarenhet inom bilar så kan bidra med ett bra rp sätt när man lagar bilar tillexempel eller eventuellt sjukvårdare vore kul å kunna prova på nått nytt!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej de är jag inte slutade spela för ett årsen å fick tillbaka suget att spela fivem så tänkte att denna server skulle vara bra att börja på igen. Ber om ursäkt om de är stav fel då jag har dyslexi så har svårt för att stava å skriva ibland tänkte så ni inte tror att jag ljuger om min ålder skulle kunna skicka bild på mitt legitimation vid en interjuv har mcyke lättare för att ta en muntlig så hoppas ni förstår! mvh Gabriel H

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka