Accepterad VaniDVA | Ban överklagan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VaniDVA

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198026036869

Ditt Hex-ID: (länken vill inte öppnas åt mig)

Vad är din discord tagg? VaniDVA#9478

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 9 dagar fast 2 dagar kvar nu

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är osäker för jag försökte fixa mitt lagg vid ett ställe som ingen var för hade ingen aning om det var internetet eller datorn som krångla. Vet inte om jag gjorde något man inte fick göra för jag var inte alls inne länge i servern. Knappast 30 min.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte fixa allt lagg som sagt och jag åkte bil med en vän, jag körde inte dock för hade inte skaffat mig körkort än. För mig så teleporterades vi för som sagt så var det något fel med mitt FiveM. Vi var i torget det sista minutrarna innan jag lämnade servern, för det gick seriöst inte att spela för mig. Jag kunde höra att människor pratade men jag såg dem inte i spelet. Så det ända jag kan tänka på är om jag råkade skada. powergamea eller något liknande mot någon som då ledde till att jag fick bann.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kan vara lite både två för om jag var smart så borde jag ha testat mitt FiveM i en annan server och inte direkt i Unive. Fast då när man spelar med vännerna så är det inte det första man tänker på. Men allt är fixat nu och jag kan spela det utan några problem nu. Så hade varit något att kunna lira igen o ha kul i sveriges största FiveM server.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte varit, new guy in town

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Testat mitt FiveM i en annan server, Det var dock inte bara FiveM som laggade för mig. Utan vanliga GTA också. Men har fixat det som sagt. Har också pratat med några i supporten i discorden så det gick framåt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som tur var så kunde det ha varit värre. Men det har man

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka