Nekad vanessa blomgren | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vanessa blomgren

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? Bannenanna/bananmos

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olof Svensson 37 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Berusad händig rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Skaffa en bil verkstad och familj

Vad kan du bidra med till serverns RP? Lagga bilar och hjälpa folk

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska tänka på andra inte bara sig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot en regel förut och jag känner att jag lärde mig av det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Servern ska inte användas som en dejtingsajt. Inte sälja saker för riktiga pengar in game

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt social av mig så jag skulle kunna bygga mycket vänskap. Jag brukar spela andra rollspel ibland så jag är hyfsat bra på att hålla karaktär

Hej!
Du behöver utveckla frågorna: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: . vad kan du bidra med till serverns RP? och vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

(Du har 24 timmar på dig att göra det. Annars nekas din ansökan automatiskt. Besvara detta meddelande när det är löst.)
Lycka till!

Min karaktär han är den här gubbe som är lite läskig att gå förbi när han är full men när han är nykter så är han den trevligaste människan som finns och han försöker nyktra till sig och bli bil mekaniker och bilda familj
Jag kan bidra med en rolig och respektfull miljö för andra spelare och mig själv. det betyder att man ska spela så att alla tycker det är roligt och realistiskt så att du inte bara spelar för din skull men så att du får fler att ha roligt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka