Accepterad vamos | Medlem ansökning [scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vamos

Medlem
Servervakt
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? theodore

Vad är ditt discord namn? flamingo_eaters

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pär Olhson 1986 21 08

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? skön snäll rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag bygger hus just nu men jag vill fixa billar i framtiden och har en bra kompis som heter helge sivsson. jag är från landet jag har ingen fru eller barn jag ör 39 år gammal. jag vill träffa nya kompisar och få en fru. mitt intresse är att lagga bilar och snacka med folk och kanske bli polis för jag gillar inte kriminell som mödar andra folk eller rånar ställen

Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa folk börja spelat få job och hjälpa andra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag fokuserar på bra rollspel och realism, inta bara på att vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brutit reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm rdm compatlogging cop bait powergaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är trevlig och vill hjälpa andra som är nya för det är störigt att inte ha bil eller en mobil.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervjuav @Scorzy! .
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka