- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1187096485142204538
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag som medlem sa åt en prospect att bete sig samt byta kläder eftersom han såg ut som enn 100K spelare. Men han lyssnade inte och började hetsa mot mig. Jag valde att skjuta han i benet för visa han att han ska bete sig. Då väljer han att döda en medlem i vår mc club. SÅ jag blir sur och arg och gör det dumma beslutet att hetsa i ooc. Jag vet att det var fel av mig men jag tycket inte det är ban eftersom han då satt och hade dålig RP. plus hade kunnat ge han 500k i klubbhot 3 anledningar att kicka han och fler saker. men jag va snäll och lätt han bli men sen så fortsätter att hetsa och då så blev jag sur aldrig blivit så sur på unive. trågigt att folk håller på så om det va riktig rp skulla han fan va räd av en full patchad medlem
Varför anser du att åtgärden var felaktig? eftersom att jag varnade han och sa åt han men ändå valde han att hetsa och döda mig IG. SÅ jag blev sur och börja skriva dumma saker ooc fast jag tycker fortfarande det inte är en 3 månaders ban. vet att man gör fel men det va en sista sekund besult och då tog min ilska i ooc
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej kan ej gå in i portalen och blev så arg att jag glömde klippa
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1187096485142204538
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag som medlem sa åt en prospect att bete sig samt byta kläder eftersom han såg ut som enn 100K spelare. Men han lyssnade inte och började hetsa mot mig. Jag valde att skjuta han i benet för visa han att han ska bete sig. Då väljer han att döda en medlem i vår mc club. SÅ jag blir sur och arg och gör det dumma beslutet att hetsa i ooc. Jag vet att det var fel av mig men jag tycket inte det är ban eftersom han då satt och hade dålig RP. plus hade kunnat ge han 500k i klubbhot 3 anledningar att kicka han och fler saker. men jag va snäll och lätt han bli men sen så fortsätter att hetsa och då så blev jag sur aldrig blivit så sur på unive. trågigt att folk håller på så om det va riktig rp skulla han fan va räd av en full patchad medlem
Varför anser du att åtgärden var felaktig? eftersom att jag varnade han och sa åt han men ändå valde han att hetsa och döda mig IG. SÅ jag blev sur och börja skriva dumma saker ooc fast jag tycker fortfarande det inte är en 3 månaders ban. vet att man gör fel men det va en sista sekund besult och då tog min ilska i ooc
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej kan ej gå in i portalen och blev så arg att jag glömde klippa
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja