Nekad Valuree313 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valuree313

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag flög runt med några personer i en bil för att skoja runt och tänkte inte på att det kunde bryta mot reglerna eller påverka andra spelare negativt. Det var aldrig meningen att förstöra för servern eller ge någon orättvis fördel. Jag förstår nu att det jag gjorde inte var okej och jag kommer inte göra om det. Jag gillar verkligen servern och hoppas kunna få en ny chans.

Tar du ansvar för det som hände? Ja det som hände var att en kille på servern blev anticheat bannad för han satt i bilen och därmed blev ajg bannad

Vad har du lärt dig sedan dess? att det var dumt och att det faktiskt kan ta skada på servern

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni kan ge mig en till chans eftersom jag har förstått att det jag gjorde var fel och jag har lärt mig av det. Det var inget jag gjorde för att förstöra servern medvetet utan mer ett dumt beslut i stunden. Om jag får komma tillbaka kommer jag följa reglerna och spela seriöst framöver. Jag uppskattar servern och vill kunna fortsätta spela där utan problem.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har tyvärr inga inspelningar eller andra bevis att visa upp. Jag kan bara vara ärlig med vad som hände från mitt perspektiv och säga att jag förstår varför jag blev blacklistad. Jag hoppas ändå att ni kan ta hänsyn till att jag erkänner mitt misstag och vill få en ny chans.

Vill även lägga till att jag inte kan göra banöverklagan så skickar steam hex och ban id hära steam:11000016446a22b Vem var det som bannade dig? taxi3765 BAN ID: phjeekk

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka