Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob Bengtsson
Vad är ditt discord namn? PEN#7620
Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2010
Berätta om din karaktär. Min karaktär ska vara en kille och heter Karl Andersson 31 år. Mitt intresse är geografi Polis tv serier t.e.x Tunna Blåa Linjen och 112 på liv och död och tunnelbanan jag och resa till olika länder det gör mig glad.
Jag vill jobba som Studerande på polisen i Unive.
Min pappa dog i en skjutning och vill göra staden till en säker plats med mindre skjutningar.
Jag har två bröder en som heter Alexander och En som heter Melker.
Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv så jag bestämde att jag vill jobba som Polis.
Jag är väldigt Modig Glad kan ta skämt Bra humor och glad.
Jag kan ungefär göra vad som krävs här på Unive.
Jag tar allt på allvar och är väldigt mogen och seriös.
Jag har haft en tuff barndom när några nära har gått bort.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har aldrig Spelat på en RP server men har kollat på massa videos och spelat RP på roblox.
Jag är kommer vara väldigt aktiv på denna servern och har läst alla regler hur många gånger och är väldigt bra på RP.
Denna servern ger mig mycket intresse pga jag vill bli Polis IRL någon dag.
Jag kommer spela på denna servern 6-7 dagar i veckan om jag inte har något annat att göra som jag aldrig brukar ha.
Fett skön community.
Jag kommer hjälpa nya få att uppnå sitt RP liv.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag ska vinna i ett scenario också andra kan vinna ett scenario så att man inte bara lämnar han.
Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig massa videos och han spelar det här så jag tänkte att jag kunde prova på denna servern.
Vad är ditt discord namn? PEN#7620
Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2010
Berätta om din karaktär. Min karaktär ska vara en kille och heter Karl Andersson 31 år. Mitt intresse är geografi Polis tv serier t.e.x Tunna Blåa Linjen och 112 på liv och död och tunnelbanan jag och resa till olika länder det gör mig glad.
Jag vill jobba som Studerande på polisen i Unive.
Min pappa dog i en skjutning och vill göra staden till en säker plats med mindre skjutningar.
Jag har två bröder en som heter Alexander och En som heter Melker.
Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv så jag bestämde att jag vill jobba som Polis.
Jag är väldigt Modig Glad kan ta skämt Bra humor och glad.
Jag kan ungefär göra vad som krävs här på Unive.
Jag tar allt på allvar och är väldigt mogen och seriös.
Jag har haft en tuff barndom när några nära har gått bort.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har aldrig Spelat på en RP server men har kollat på massa videos och spelat RP på roblox.
Jag är kommer vara väldigt aktiv på denna servern och har läst alla regler hur många gånger och är väldigt bra på RP.
Denna servern ger mig mycket intresse pga jag vill bli Polis IRL någon dag.
Jag kommer spela på denna servern 6-7 dagar i veckan om jag inte har något annat att göra som jag aldrig brukar ha.
Fett skön community.
Jag kommer hjälpa nya få att uppnå sitt RP liv.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag ska vinna i ett scenario också andra kan vinna ett scenario så att man inte bara lämnar han.
Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig massa videos och han spelar det här så jag tänkte att jag kunde prova på denna servern.