Nekad Valter1 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valter1

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199113372364/

Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad är ditt discord namn? Valter#3805

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2008

Berätta om din karaktär. Shan Qiang Meng Yan-Tao Wu är en kinesisk man som flyttade till Sverige från kina när han var 12 år, (flyttade till Sverige 2001) han lärde sig svenska ganska snabbt och har sedan dess bott i Upplands Väsby. Efter 21 år i Upplands Väsby, valde han att flytta till Unive (hit). Han har gillar bilar och street kulturen sedan han var liten, det var för att han växte upp med den, med en blandning av fattigdom. Hans föräldrar bor kvar i Kina. Hans pappa äger en resturang i staden Shantou som går relativt bra. Hans mål är att få pengar för att hjälpa familjen i Kina. Han flyttade till Sverige själv eftersom att föräldrarna kunde inte hantera stressen att ha ett barn hemma samtidigt som de drev en framgångsrik resturang, allt har gått bra sedan dess och han skickar lite pengar till familjen då och då.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive eftersom jag har på senaste tiden spelat på inte så seriösa rp servrar och vill få upp min rp nivå mer än förut så att det hjälper mig att rpa bättre. Jag är väldigt erfaren av god och hög rp nivå och har haft ett fåtal bans som sedan har blivit överklagade, det vill säga att jag har spelat på denna server i nästan 1 år utan att bli bannad!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med så hög rp nivå som möjligt, jag kommer att skapa roliga och väldigt realistiska scenarion som min plan på servern, jag kommer skapa en god social rp mellan mig och andra folk! Det finns mycket mer jag kommer bidra med!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att ibland förlorar man ett scenario men man ska inte hetsa ooc utan man får acceptera de och inte bli arg och hetsa in game eller ooc för det! Ibland förlorar man scenarion och ibland vinner man dem, men man ska alltid spela så i alla fall en av dem har roligt, och ifall det går, alla!

Hur hittade du Unive? Genom att jag förut har spelat på servern!

Jag vill också lägga till ifall ja kan få tillbaks min donator roll?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka