Nekad Valter1 | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valter1

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199113372364/

Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad är ditt discord namn? Valter#3805

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2008

Berätta om din karaktär. Shan Qiang Meng Yan-Tao Wu
Efternamn: Wang Li Zhang
Kön: Man
Personnummer: 1989-04-11-5283
Ålder: 32 (2022)
Info: Shan Qiang Meng Yan-Tao Wu är en kinesiskt man som flyttade till Sverige från kina när han var 12 år, (flyttade till Sverige 2001) han lärde sig svenska ganska snabbt och har sedan dess bott i Upplands Väsby. Efter 21 år i Upplands Väsby, valde han att flytta till Unive (hit). Han har gillar bilar och street kulturen sedan han var liten, det var för att han växte upp med den, med en blandning av fattigdom. Hans föräldrar bor kvar i Kina. Hans pappa äger en resturang i staden Shantou som går relativt bra. Hans mål är att få pengar för att hjälpa familjen i Kina. Han flyttade till Sverige själv eftersom att föräldrarna kunde inte hantera stressen att ha ett barn hemma samtidigt som de drev en framgångsrik resturang, allt har gått bra sedan dess och han skickar lite pengar till familjen då och då.

Så hur är han? Han är lite speciell kan man säga, han har väldigt många åsikter om alla möjliga olika saker, han blir lite irriterad när folk avbryter honom medan han avbryter varenda varelse på denna jord! Just nu har han ett intresse för baseball, han spelar lite då och då och han har fått en Home run i hela sitt liv när han har kört i cirka 15 år. En gång gjorde han ett iq test där han fick 50 iq, det som var lite korkad var att det inte var ett iq test utan han hade läst fel, glömde jag säga att han fick gå om 9:an 2 gånger för han var så jävla dålig på att läsa och skriva på alla språk, han fick läsa extra svenska på extra svenskan. Man kan säga att han är lite efterbliven, men det är en sak han är bra på, att göra folk förvånade på hur korkad han är!😁 Han är dock väldigt snäll och skulle aldrig skada ens en myra. Han råkade svälja en fluga och var nära på att ta självmord för en vecka sen, det gjorde att han valde att flytta hit, han fick trauma av en fluga!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att bidra med en unik och bra rp nivå, jag tycker att jag förtjänar rollen då jag har skapat väldigt många roliga scenarion när jag spelade här förut och jag har inte en enda ban under ett år. Jag har ganska unika karaktärer, dock har jag en bra rp nivå på dessa karaktärer! Jag kommer skapa stor social rp mellan mig och många andra då min karaktär kommer vara pratglad och hålla kan knappast hålla sig tyst! Det är min anledning varför jag borde bli medlem!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som jag skrev på föregående fråga, så har jag ett unikt val av karaktärer som jag inte har sett många andra har, jag har bevisat innan att jag har skapat fina lyckade scenarion som var roliga för båda lagen parterna, jag vill förbättra den sociala rp:n genom att rpa på det sättet jag själv, just nu har min karaktär att det är väldigt mycket kriminalitet i staden vilket gör att han vill stoppa det, det kan hända att han då blir polis, jag kommer isåfall göra in en god rp nivå hos poliskåren då jag har rpat på många andra servrar som polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela realistiskt och acceptera att en part kommer kanske inte ha lika roligt, men för att hålla scenariot vid liv så accepterar man bara det och hetsar inte ooc eller ig för det! Också att man kan förlora eller vinna ett scenario och leva med det. Det är bra att fortsätta rpa bra ifall man ligger i underläge för motpartens del att visa att den också kan styra upp ett välplanerat lyckat scenario!

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom vänner och jag har spelat här innan!

Jag vill också lägga till ifall jag kan få tillbaks min Donator++++ roll då jag har donerat runt 2000kr!

Nekad, läser igenom reglerna under interljuvens gång! Ansök igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka