Nekad valter vit | Medlem ansökning[Kairmoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dreww

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199194729883/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? Dreww#8420

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 1998. Han tycker om att åka bil och umgås med folk. Han är ofta ganska ledsen för att han blir ofta kallad ful a saker och ner slagen utan andledning. Han tycker också om att bara prata och hänga med sina vänner.
Han är inte små smart och kan ofta säga grejer utan att tänka, han kan ibland slås och bråka. När han växte upp så va har hans pappa oftast inte hemma, han brukade dricka mycket och alltid komma hem skit full. Valter vit hade fått nog av det här och blev därför kriminell. Han började hänga med dåliga personer och kom snabbt in i en ond cirkel. Varanda natt smög han ut för att ta piller och röka på.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem d2å jag tidigare vart medle2m och hållit en hög rp nivå. Jag kommer bidra med social rp så mycket som det bara går. Jag va2r medlem innan men slutade2 spela och nu började jag spela igen men jag var ej med i dcens så min medlem försvann. Jag är en person som sprider positiv energi samt bidrar med en rolig rp och seriös rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag förstör inte och jag är en rolig men ändå seriös rpera. Jag tar servern på 99% allvar. Jag börjar inte heller gråta när jag förlårar ett secenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spelaa för aatt vinna alla scenario vilket gör det tråkigt utan att rpa så att det blir ett roligt scenario från båda parterna så de blir ett bra scenario.

Hur hittade du Unive? Mina vänner började spela på den och sen började jag också spela på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka