Valter vit
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? vincent
Vad är ditt discord namn? Gladamarko76#0116
Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2004
Berätta om din karaktär. valter vit är en väldigt trevlig och busig figur han föddes när han var 0 år gammal som alla andra han har ett antal kromoson avvikelser som stör han rejält mycket det ledde också till att han hade en jävlans tuff uppväxt, hans största idol var hans far [abdula vit] då han var en stark individ som älskade sin son, valter var uppväxt i sundsvall och hans mamma dog tyvvär efter födelsen
, valter har alltid haft svårt för sig med sitt sexliv då han är lite svår att kommunicera med tjejer. valter har alltid velat starta ett företag med sin bästa vän jessie som då utspelar sig i en husvagn då företaget heter (Valter och Jessies porrfirma) kanske inte de mest barnvänliga men det går väl an, nu är valter 23 år gammal och har fått sitt liv som på en räkmacka, han mår bara bra och han har skaffat intresse att gymma samt han hatar feta människor, han har dessutom problem med att uttrycka sina känslor.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en go stund och roliga konverstioner och kan följa reglerna samt ha kul med alla andra kan också bidra med mycket tid inne på servern och Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att allt ska va så verkligt och sant som möjligt
Hur hittade du Unive? en vän visade mig och jag blev intresserad så här e vi
Vad är ditt discord namn? Gladamarko76#0116
Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2004
Berätta om din karaktär. valter vit är en väldigt trevlig och busig figur han föddes när han var 0 år gammal som alla andra han har ett antal kromoson avvikelser som stör han rejält mycket det ledde också till att han hade en jävlans tuff uppväxt, hans största idol var hans far [abdula vit] då han var en stark individ som älskade sin son, valter var uppväxt i sundsvall och hans mamma dog tyvvär efter födelsen
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en go stund och roliga konverstioner och kan följa reglerna samt ha kul med alla andra kan också bidra med mycket tid inne på servern och Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att allt ska va så verkligt och sant som möjligt
Hur hittade du Unive? en vän visade mig och jag blev intresserad så här e vi