Accepterad valter vit | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dreww

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199194729883/

Ditt Hex-ID: steam:110000149946d9b

Vad är din discord tagg? Drew2evil#8420

Vem var det som bannade dig? philip 320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-03-28 181713.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de jag gjorde var inte okej men jag MODDADE INTE jag använde polisjobbet för att loota en person philip trodde säkert jag moddade för jag lootade folk utan whitelist och dom var inte döda. Jag tog hans vapen det vara bara för att jag var arg på honom fast oavsett så borde jag aldrig ha gjort det för att det är fel och förstör rpen ge mig bara 1 chans för jag kommer aldrig göra om detta och jag kommer följa alla regler och om jag ser en annan person lalla eller förstöra rpen så kommer jag personligt antigen komma in i support eller skriva en report.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Killarna som jag lootade var kaxiga slå mig in game och kallade mig saker innan så jag blev arg och jag vet inte varför men jag fick för mig att jag skulle loota dom. Jag borde inte ha regerat på det där sättet, snälla ge mig en chans philip.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ag gjorde fel det vet jag och jag borde aldrig ha gjort dehär jag tycker unive är en skit bra server och jag vill verkligen fortsätta rpa och ha roligt som jag hade innan jag blev bannad. Det var rätt att han bannade mig för att jag lootade en kille på ett vapen men jag tycker att de är fel att jag blev bannad för moddare för jag är ingen moddare och jag skulle aldrig kunna modda. Om du inte tror mig får du gärna göra en pc check men jag lovar jag skulle aldrig modda men jag ber verkligen om ursäkt för att jag tog hans vapen och jag kommer självklart aldrig göra om de. Snälla ge mig en chans jag tycker verkligen om unive och vill fortsätta rp och göra kul scenarion med mina vänner.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för sunt förnuft och rdm förut och jag ångrar det väldigt mycket. Detta var där emot länge sedan och har inte hänt inom dom senaste 3 månaderna för jag har lärt mig att ha en bra och rolig rp nivå istället för att lalla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ens ha brytt mig om dom där killarna för trots allt är de bara rp ändå, jag borde bara ha gått vidare och fortsatt rpa och fortsatt ha kul men jag vet inte varför jag gjorde det för jag tycker verkligen om unive och det är en seriöst bra server så jag vill verkligen komma tillbacka och rpa med mina vänner igen och ha en bra och rolig rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att självklart aldrig vara corrupt igen, och jag har lärt mig att jag inte ska ta så illa upp av folk som är kaxiga. Nästa gång kanske jag fortsätter rpa ingame och vi kanske slås eller något sånt istället för att jag ska göra ett sånt här dumt misstag. Jag har lärt mig att det bara är roligast om man rpar seriöst på unive eftersom det är en bra och rolig server Snälla ge mig bara 1 till chans jag kommer För att de jag gjorde var inte okej men jag MODDADE INTE jag använde polisjobbet för att loota en person philip trodde säkert jag moddade för jag lootade folk utan whitelist och dom var inte döda. Jag tog hans vapen det vara bara för att jag var arg på honom fast oavsett så borde jag aldrig ha gjort det för att det är fel och förstör rpen. Snälla ge mig bara 1 chans för jag kommer aldrig göra om detta och jag kommer följa alla regler vara extra nogran med alla regler

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Händer detta igen eller minsta lilla då sätter du aldrig din fot på servern igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka