Inaktuell valter vit | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dreww

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Ditt discordnamn: Drew2evil#4338

Ange ditt födelsedatum 14 April 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag verkligen tycker om unive just nu. Jag har rolig men samtidigt seriös rp. Jag har respekt mot alla personer och jag tycker om att vara hjälpsam. Jag är inte partisk och jag hjälper folk oavsett om dom är medlemmar, icke medlemmar krim eller inte. Jag tycker att rp nivån på kriminella på servern är väldigt dålig då folk bara skjuter och skjuter hela tiden. Jag har själv varit med om att det är väldigt lång kö i support, jag vill ändra på detta. Jag vill att man ska behöva vänta max 10 minuter för jag vet själv hur jobbigt de är att behöva vänta super länge i support. Jag vill minska lall på servern för jag tycker att det förstör rpen totalt när de är någon lallare som ska till exempel döda mig när jag bara står på piren. Jag ska minska lall ingenom att försöka banna varenda lallare som jag kan se, jag ska vara extra uppmärksam och märkar jag något kommer jag kolla mer nogrant.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är en aktiv spelare och jag stannar ofta uppe väldigt sent.

Måndag: 16:00-20:00
Tisdag: 15:00- 21:00
Onsdag:16:00-20:00
torsdag: 16:00- 20:00
Fredag: 15:00- 03:00
Lördag: 17:00- 03:00
söndag: 13:00- 20:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat ungefär 1 månad men jag brukade köra förut, jag har ändå fått en bra sikt av rpen och hur staffs jobbar.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare eranfarenheter av att vara staff, jag kan kommandom och jag vet hur man ska hantera olika situationer. Jag vet också ungefär hur långa straffen ska vara för olika regelbrott.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, det är bara det att jag helst skulle vilja jobba som, kriminell, support
och rp.

Jag var tvungen att göra om den för jag har nytt dc konto då jag blev bannad på mitt förra dc konto, limpis sa att ja skulle skicka in den igen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka