Accepterad Valter | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Valter

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? valterv1t

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Valter Svensson och är 35 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? chill, bra och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp rikt och var väldigt bortskämd, i skolan fick han alltid A vilket gjorde hans föräldrar väldigt stolt över honom så därför fick han alltid vad han ville. Han hade alltid drömt och att äga ett företag men också om att bli polis. Precis när han han börjar gymnasiet så fick han en överraskning där han och hans familj skulle åka till dubai och ha roligt. Men på vägen ditt så hade flygplanet turbulens så pas mycket att han föräldrar dog av en hjärtattack. När han va på dubai's flygplats så fick han en resa hem så han kunde va med någon familj vilket blev hans kusins familj. Så genom hela gymnasiet så växta han upp deprimerad men när han till slut hittade sin drömtjej i slutet av 3 på gymnasiet så kände han att livet kunde aldrig blivit bättre. Efter 6 månader så märkte Valter att hans tjej var märklig och hade ett väldigt konstigt beteende. Han bad sin att sätta upp henne och tillslut så fick han sitt svar. Hon har varit otrogen mot honom. Valter valde sig att gå och konfrontera honom. När han väl gör det så blir han ner slagen av hans ex kille och vänner. Han ville göra en comeback och valde att åka till ett kriminellt område och skaffa folk för att sedan åka och döda dem. Han lyckades att hitta folk och nu var det dags. Dem ska dö. Han åker ditt dödar dem och han var super glad av att får döda dem. Därefter så åkte han till unive staden och kände för att fortsätta den kriminella vägen i sitt liv...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra till ett bättre och roliga RPande samt mycket mer engagemang i scenariorna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna utan spela för det är roligt. Vad jag menar med detta är att man ska liksom inte RPa för att hela tiden vinna utan man ska också spela för andra sidans part.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nope. Jag spelar fivem för att ha roligt och inte bryta mot regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft skulle jag vilja säga är den mest viktigaste regeln. Man måste alltid tänka realistict. Jag tycker att suntförnuft innegår i alla regler faktiskt. Man ska utgå från ett realistict tänkande. Sen kan jag också säga metagaming. Detta är en extremt viktigt regel också, man kan inte ge ut information utanför spelet. Så som att jag pratar i vc i discord och säger jag är död kan du komma och hämta mig liksom.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som sagt. Jag har varit medlem här innan men valde att sluta med fivem för en vis period för att fokusera på skolan istället. Därav blev jag av med min medlem och vill börja spela här igen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka