Nekad Valter | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Valter

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? valterv1t

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Valter Svensson och är 35

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Chill, bra, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Växte upp fattigt men hade tänkt ändra på det nu när han har anlänt i unive staden. Bli rik men vet ej hur. Därför har han valt att gå den kriminella vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roligare scenarion. Ett bättre allmänt RPande som spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man måste inte alltid vinna scenarion utan man ska spela för att ha roligt/kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nope. Jag spelar fivem för att ha roligt och inte för att vinna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft skulle jag vilja säga är den mest viktigaste regeln. Man måste alltid tänka realistict. Jag tycker att suntförnuft innegår i alla regler faktiskt. Man ska utgå från ett realistict tänkande.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som sagt. Jag har varit medlem här innan men valde att sluta med fivem en vis period för att fokusera på skolan istället. Därav blev jag av med min medlem och vill börja spela här igen.

Tillbaka