Nekad Valter | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valter

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus och är 13 år gammal

Vad är ditt discord namn? Valter Vit Hjärta

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Robban Larsson och kommer vara 29 år gammal. Han är från Sverige och har haft en bra uppväxt. Hans föräldrar ville att han skulle ha ett bra liv och han hade det. Tills att han blev kriminel. Han kan också bli sur ganska enkelt för att bli sur. Han har ett väldigt stort intresse för bilar och sånna saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett seriöst RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kommer inte vinna i varenda senario. Man måste ta det som det som det kommer förutom om någon gör något regelbrott

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jajamensan! NLF = New Life Rule, när man för så får man inte lov så och säga liksom säga saker som om du kommer ihåg dem för man har liksom varit död då kan man inte komma ihåg det. Suntförnuft, det innebär att man måste tänka på det verkliga livet liksom jag är höjdrädd då kommer ju inte jag hoppa från ett plan men i ett spel så gör man kanske så om man inte tänker på real life så bryter man regeln suntförnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jajamensan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nejdå

Nekad, utveckla frågorna Vad kan du bidra med till serverns RP? & Berätta om din karaktär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka