Nekad Valter | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valter

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Valter Vit Hjärta

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2010

Berätta om din karaktär. Rik uppväxt med sina fina förärldrar. Men han ville inte ta tag i sitt liv så senare när han sluta skolan så började han ta droger och göra dåliga saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tar det som de kommer. Jag har inte kommit hit för att shot and lose. Förlorar jag senariot så kommer jag skarata för jag tycker det e roligt med RP

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna NLR= New life rule, om man dör så får man inte komaihåg de som hänt innan man dog + man får inte rpa på 6h tror jag. FearRP att man inte värnar om sitt liv T.EX ifall 3 personer siktar med ak-47or så kan man inte bara säga liksom kn**a din mamma och liksom bara tänka så man måste liksom tänka verkligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på vation och fjällen + Jag fick medlemskap på förtaförsök

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nä inte vad jag vet

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka