Nekad Valter Edvardsson | Medlem ansökning (Lanex)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valter Edvardsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt nam är Valter.

Vad är ditt discord namn? Valtervalle#6709

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Valter Edvardsson och jag är 19 år gammal och är uppväxt i Sverige. Jag och min mamma Carolina och pappa Alexander bodde i ett hus i hässelby i över 8 år. Men sen när jag var 10 så fick jag reda på att Alexander var med i ett MC gäng. Alexander knarkade och var missbrukare, men sen när jag var 13 år så dog han av att han blev skjuten, men polisen vet fortfarande inte vem som gjorde det. Min mamma Carolina hon jobbade som sjuksköterska och när jag var 13 år gammal så sa min mamma -Jag ska åka iväg ett tag på en jobb resa. Men hon kom aldrig tillbaka, och sen dess har jag levt med min bästa kompis Gustav, jag har bott hos honom i snart 3 år. Han jobbade på mekonomen och jobbade där i 1 år och sen så gick han den dåliga vägen i livet, den kriminella vägen. Gustav började dricka mer än normalt och knarkade, så jag flyttade ut och startade jobba små jobb. tillslut så hade jag råd med en bil. Det var en audi A6 och den körde jag runt med och sov i den och så har jag hållt på i 3 år. och nu är vi här. Valter Edvardsson och är 19 år gammal som sover i sin egna bil och behöver ett riktigt jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med ett gott exempel och göra satt alla som är nya på servern ska känna sig välkommen. Jag ska försöka höja min rp nivå och rp så bra som jag bara kan och jag ska göra mitt bästa att göra alla scinariot så roliga och bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man liksom kör för motståndarens vinst och inte min och att det ska va kul för båda två.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar och att det är närmare 500 pers inne ibland inne på servern väldigt aktiv eftersom det är å många inne på servern. Jag har sett andra strema på unive och det ledde till att jag började köra på unive.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig, lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka