Accepterad Vallymell2 | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vallymell2

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Vallymell2

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2008

Berätta om din karaktär. Karl Henrik, född 2001. Växte upp med familj mamma, pappa och en syster. I Sverige, men år 2009 så blev min morsa skjuten i huvudet av Ahmed och en månad senare fick min syster cancer (steg 4 bröstcancer). Jag och min pappa blev väldigt förkrossade över våra förluster, men vi kände också väldigt kraftig ilska mot Ahmed. Min pappa började leta efter Ahmed för hämnd, men eftersom jag bara var 8 år så kunde jag inte göra någonting. Min farsa lyckades hitta Ahmed en kväll och sa till mig jag kommer tillbaka snart, ska ta hämnd för din mamma. Min farsa kom aldrig tillbaks efter den kvällen, så det var bara jag kvar. Jag var tvungen att gå genom mina förluster och samt känna stor ilska emot Ahmed, så enda sen den kvällen har jag spenderat för att få hämnd mot Ahmed. Jag har gått med i kriminaliteten för att kunna lyckas få hämnd mot Ahmed. Jag fortsätter leta efter Ahmed samt fortsätta med kriminaliteten som t.ex Sno bilar, råna folk, råna banker, vara med i gäng, sälja och Massa andra saker. Jag drömmer om att bli ledare i gäng och få hämnd mot Ahmed.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp-nivå, få ut roliga scenarion som kommer att vara roliga för alla parter. Jag kommer även bidra med social-RP. Kommer också samt att sammarbeta med spelare för att kunna få ut roliga och unika scenarios.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man rollspelar på ett sätt som gör så att alla parter har roligt. Ett exempel på detta är att man råkar köra in i en stolpe eller någonting som saktar ned farten så att polisen har chans att kunna fånga en under en polisjakt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de har jag gjort. Här kommer flera olika exempel på de. RDM=Att döda någon utan anledning, FearRP=Man värnar inte om sitt liv, Sunt Förnuft=Att man ska ha ett logiskt tänkande och Powergaming=Man rpar inte på skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har ja från Red dead som t.ex Bounty hunter, har också kört rollspel i red dead med kompisar förut

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka