Nekad vallosh_05 | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vallosh_05

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fuad

Vad är ditt discord namn? vallosh_05

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Valle Ali 2000-07-19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag är en väldigt snäll, rolig och social kille som kan ta scenario seriöst.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag är ny spelare så de finns ingen bakgrund men framtidsplaner är att fortsätta jobba och ha roligt med vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en hjälpsam kille som kommer att kunna få servern att vara roligt och socialt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du blir rånad av en kriminell grupp, istället för att direkt dra vapen och skjuta (eller vägra samarbeta), kan du spela ut situationen genom att reagera realistiskt, visa rädsla och låta rånarna lyckas – så länge det är rimligt. Detta ger dem en bra RP-upplevelse samtidigt som du kan få en intressant historia att spela vidare på.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot regler för att jag spelar lagligt och som i verkligheten, det som jag har lärt mig är att Roleplay ska exakt vara som i verkligheten.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man måste alltid visa respekt för andra medlemmar och ignorera olämpliga kommentar som är kränkade. Respektera andras anonymitet och dela inte känslig info utan tillstånd.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är alltid online och gillar att spela denna servern och kan alltid hjälpa om någon behöver hjälp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka