Inaktuell Valleralle11 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Valleralle11

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Johansson

Vad är ditt discord namn? valleralle11#8922

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle Johansson 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Smart, bra på det mesta speciellt bilar och mekanik

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Olle lever för bilar och att vara i garaget med sina polare på kvällarna även med hans 2 åriga son brukar ligga i barnvagnen så han blir rättuppfostrad inom bilar enligt Olle. Men Olle har haft en riktigt kass uppväxt hans mamma orkade inte längre leva när han var 4 år och sedan det har livet varit tufft. Men hans pappa har alltid funnits där för han och Olle har varit med han i garaget hela tiden när Olles pappa var ute i garaget. Sedan vid 14års ålder dog hans morfar och det blev också jobbigt för han. Men Olle vill skaffa en bra framtid och skaffa fler barn han har ett just nu som är 2 år gammalt. Han vill göra sin mamma och morfar stolta genom att lyckas i livet och han har en står dröm om att bli mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill ha en rolig server och bra stämning men tycker fortfarande att servern ska vara realistisk. Så det jag kan bidra ned är bra realism och bra stämning och så att det blir roligt att spela på servern för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att du och din motpartner ska vara lika mycket värda kan man säga tillexempel om en polis stannar mig då ska jag bli glad för hans eller hons skulle för att dom likas med sitt jobb så alltså ska man vara snälla och vara glad när din motpartner lyckas med något

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag körde för fort en gång framför polisen och då drog dom efter mig och jag stannad och jag fick böter och en varning efter det lärde jag mig att inte köra fort igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Om du skulle dö ska du ej komma ihåg vad som hänt innan, inte prata discord medans du spelar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att Olle verkligen älskar alltså verklligen älskar bilar och vill göra hans mamma och pappa och moorfar stolta genom livet. Även om hans mamma och morfar inte är med han vill han göra dom stolta.

Tillbaka