Accepterad ValleGG11 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ValleGG11

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Valle

Vad är ditt discord namn? jejorr

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jejorr Andersson 34 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig Snäll Slarvig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jejorr hade en fattig uppväxt med sina 4 bröder. Men det var inte dåligt i jejorrs ögon, utan att det fick han att uppskatta sina tider med sina bröder och var glad för det. Så glad att han nu tänkt att flytta in till unive med sina bröder och skapa ett nytt liv med dem och ha en bra tid i unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att skapa roliga scenarios inte lalliga men göra en god stämning, därmed kan jag hjälpa folk att vara trevliga visa respekt och hänsyn till varandra, därmed har jag ganska mycket erfarenhet inom rp;en.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha roligt i ett scenario. Att man spelar för båda parterna, om man märker att man förlorar och det är ett bra scenario så ska an typ inte ändra på det. till exempel att man blir stannad av polisen då ska man inte köra iväg utan att man ska ta konsekvenserna, och ta det så seriöst som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har gjort det tidigare när jag var i unive. Och det kan ha låtit kul i då:et. Men när konsekvenserna kom så var det inte lika kul längre, vilket jag då lärde mig att det är bättre att inte bryta regler och stanna iväg från trubbel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är att man tar info och snackar med andra folk som man spelar med ifrån tex discord, rdm betyder att man dödar någon utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jejorr är en kul och rolig karaktär som ser fram emot sin forsättning med sina bröder i unive.

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)
hej jag har varit medlem på unive innan som jag skrev och så och jag har en fråga om det, var det inte så att man behövde heta samma namn i discord så som på unive? annars kan jag väll byta steam och discord för att jag kom på jejorr för kanske 2 år sedan. Och på dom andra ansökningarna jag har gjort har ingen nämnt det men ifall jag behöver dma någon på discord vad betyder mod+?

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Jejorr Andersson har stort intresse av at sälja grejer som tex bilar hus och motorcyklar, han är också erfaren och vet hur det går till eftersom Jejorr varit i staden under en lång tid innan och jobbade hos marja lisas. Uppvuxen i stadsmiljön har han från en tidig ålder älskat att erbjuda grejer och få folk att vara mer intresserad av att köpa föremålet. Genom åren har han förfinat sitt kunnande genom att arbeta på flera företag, vilket har gett honom en bred erfarenhet och förmåga att hantera svåra kunder med lätthet. Men Jejorr är inte bara en expert på att få folks intresserade .Han bär också på en stark äventyrsanda och en nyfikenhet som ständigt lockar honom att utforska nya platser och få prata med alla sorters folk. Hans öppna och vänliga natur gör honom till en enkel person att samarbeta med, och han trivs i team där han kan dela med sig av sitt kunnande och samtidigt lära sig av andra. Genom att anta rollen som jejorr i en affär där han trivs väll och kommer att kunna skapa många minnen.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka