Nekad valleboi1223 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

valleboi1223

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Valdemar

Vad är ditt discord namn? vallekol1223

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Christer karlsson. Jag är 26 år gammal. Ända sedan jag varit liten har jag velat köra en tunad bmw. Jag har tidigare jobbat på mekonomen men jag blev sparkad för att jag aldrig jobbade. Jag gillar att köra skoter hos min farfar i norrland. Jag gillar fotboll och tennis. Jag var nära på att komma in i ett stort fotbolls lag men jag hade inte råd med det. Jag har haft många vänner under uppväxten men när jag flyttade hit så förlorade jag dom. Jag vill gärna lära känna några personer här i staden och kunna gå och festa och vara på fyllan. Jag vill jobba på dom flesta jobben o göra mitt bästa. Jag är hjälpsam och smart.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt aktiv och jag är bra på rolespela. Jag vill skaffa några personer att vara med på servern. Jag vill också ha roligt på servern och kunna rolespela.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag är kriminell så ska jag spela som kriminell och inte göra massa andra grejer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja t,ex Rdm att du dödar någon utan anledning, Copbait är att jag försöker medvetet att få poliserna efter mig, Metagaming är att du inte får ta info från typ discord och NLR är om du skulle dö så får du inte komma ihåg det på din nya person.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, lite jag har bara rpat som Polis förut och det gick bra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka