Valle__081223
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter
Vad är ditt discord namn? ninjasweden#8444
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008
Berätta om din karaktär. Han heter Bulten Svensson och är 20 år. Stresstålig, glad, humoristisk och är väldigt fokuserad och noggrann vid händelser. Hans intresse är att umgås med vänner, köra bil och motorcykel.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan bidra med mitt stora intresse, och jag är väldigt duktig på det jag gör. Är villig att lära mig nytt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För mina kompisar spelar här och den är jättebra och jag vill bli polis.
Hur hittade du Unive? kompisar tipsade om den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli mer grym på spelet.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja, på snöstaden ibland.5
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter
Vad är ditt discord namn? ninjasweden#8444
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008
Berätta om din karaktär. Han heter Bulten Svensson och är 20 år. Stresstålig, glad, humoristisk och är väldigt fokuserad och noggrann vid händelser. Hans intresse är att umgås med vänner, köra bil och motorcykel.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan bidra med mitt stora intresse, och jag är väldigt duktig på det jag gör. Är villig att lära mig nytt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För mina kompisar spelar här och den är jättebra och jag vill bli polis.
Hur hittade du Unive? kompisar tipsade om den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli mer grym på spelet.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja, på snöstaden ibland.5