Nekad Valle11j | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle11j

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199055361095

Ditt Hex-ID: 11000014145d447

Vad är din discord tagg? Valle11j#2692

Vem var det som bannade dig? Det var att jag skickade en invite till typ alla i friendlist jag skickade det till inklusive några staff som jag inte la märke till och sen så skickade jag en invite och blev bannad från discordservern.

Hur lång tid var din ban? Det stod inte så jag antar att det är en permaban.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag ska joina discorden så står det att du är bannad.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag bröt mot reglerna, jag förstår att jag gjorde fel och om jag var staff så skulle ju jag också gjort samma sak.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och snackade med min kompis om lite roller och bottar som jag har och ska skaffa till servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag vet att jag bröt mot den regeln som kallas att man reklamerar sin egen server.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha kollat igenom lite noggrannare vilka jag skickade invite till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer ABSULUT INTE göra samma sak igen. Jag skulle inte gjort det om jag kom ihåg att man inte få göra det. Jag skulle aldrig gjort detta med mening för att Unive är ju den bästa RP-servern jag någonsin har spelat på!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Utveckla gärna din överklagan och motivera varför du ska få unbann.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka