Accepterad Valle1 | Ansökan till Servervakt [Kong] [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Valle1

Icke Medlem
Meddelanden
162
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Valle

Vad heter du på discord? Valentino#1337

Ange ditt födelsedatum 9 November 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar:
Måndag: 16:30 - 02:00
Tisdag: 16:30 - 02:00
Onsdag: 15:50 - 00:00
Torsdag: 16:30 - 01:30
Fredag: 15:20 - 03:00

Sommarlov/Helger/ledig
08:00-00:00
Kmr även va ute mycket då så de är olika per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2-3 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/952237517275533363/1007851385083150386/unknown.png Som ni kan se är även 99% av mina bans 1-2 dagars bans för ganska länge sen..

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta staffsens arbete samt vara där för att ge mindre straff, såsom ifall någon inte gör ett så grovt brott så finns vi servervakter här för att kunna lägga en 1 timmes ban. En servervakt enligt mitt perspektiv är en person som är redo att underlätta Staffsens arbete och göra det bästa för servern för att t.ex kunna dva bilar eller kicka eller svbanna folk för mindre regelbrott som inte behövs gå till staffs. Enligt mig ska en servervakt kunna bete sig och vara mogen och det är även en av de grundliga anledningarna till att jag väljer att ansöka då jag är väldigt mogen samt erfaren. Enligt mig är en servervakt inte bara en roll utan en speciell Sak som ni staffs ger ut till de personerna ni anser är här på servern för att förbättra och utveckla servern för ens bästa och som jag skrev innan med att underlätta det för staffsen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har varit medlem länge nu och jag vill göra en ändring på servern och göra en förbättring jag anser att som servervakt har du en större roll och ett större ansvar, jag vill i nte bli servervakt för att få en extra roll utan jag vill det för att kunna visa spelarna och underlätta för staffsen med hur man ska rpa och bete sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kurruption och Abuse är under inga omständigheter okej under huvudet taget oxh jag kommer aldrig stå för de oxh göra det utan ifall ni ger mig denna chans som servervakt så kommer jag o ta vara på denna chans jag får och inte snusa eller liknande. Vad detta innebär kan t.ex vara att jag resssar mig själv för att vinna scenarion eller använder mina perms ingame på fel sätt osv. Detta är inget jag någonsin kommer göra oxh jag har heller aldrig varit bannad för detta innan på servern vilket ni även kan kolla upp.
 
Tillbaka
Top