Valle1
Icke Medlem
- Meddelanden
- 162
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Valle
Vad heter du på discord? Valentino#1337
Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2007
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela samtliga tider:
- Måndag 13:00-03:00
- Tisdag 13:00-03:00
- Onsdag 13:00-03:00
- Torsdag 15:00-03:00
- Fredag 18:00-03:00
- Lördag 13:00-05:00
- Söndag 13:00-03:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/952237517275533363/1007851385083150386/unknown.png
Som ni kan se är även 99% av mina bans 1-2 dagars bans för ganska länge sen..
Har du varit blacklistad någon gång? Ja
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mitt perspektiv är en person som är redo att underlätta Staffsens arbete och göra det bästa för servern för att t.ex kunna dva bilar eller kicka eller svbanna folk för mindre regelbrott som inte behövs gå till staffs. Enligt mig ska en servervakt kunna bete sig och vara mogen och det är även en av de grundliga anledningarna till att jag väljer att ansöka då jag är väldigt mogen samt erfaren. Enligt mig är en servervakt inte bara en roll utan en speciell Sak som ni staffs ger ut till de personerna ni anser är här på servern för att förbättra och utveckla servern för ens bästa och som jag skrev innan med att underlätta det för staffsen.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag skulle anse att jag är lämpligare än andra då jag håller mycket mycket väll koll på alla reglerna på servern och vilken rp man skall utgå ifrån. Jag kanske har mycket bans men alla är gammla. Jag som servervakt kommer utgå ifrån här på Unive reglernoch göra mitt bästa för att se till så att alla spelare på servern följer dessa så att vi får en så bra synpunkt på rpn som möjligt. Varför just jag är lämplig är även på grund av att jag har även klippmaterial vilket som kommer kunna göra så jag kan klippa efter alla bans och liknande och då ifall någon undrar varför de blir bannade så kommer jag kunna visa bevis ifrån min synvinkel och detta kommer även underlätta mitt arbete extremt mycket. Varför ni borde välja mig är även för att jag är redo att lära spelare och inte bara banna alla jag ser utan jag vill även kunna lära ut och visa mina specialiteter för er staffs och servervakt ansvariga.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? För mig är en bra servervskt en lojal spelare som är redo att göra sitt bästa för servern bästa, för mig är även en servervakt en person som är trevlig och snäll mot alla spelare på servern oavsett ifall man är ny inom rp eller ifall man har spelat lägger en servervskt ska kunna lära ut rpn för dom nya spelarna oxh speciellt underlätta staffsens arbete och göra det bästa dom kan alltid. Jag tycker en bra servervakt ska kunna stå för sina bans och kunna diskutera utan att skrika eller liknande utan man ska hålla en god och mogen ton och man ska framförallt följa reglerna och detta är saker jag tycker man följa ifall man ska vara en servervakt!
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Kurruption och Abuse är under inga omständigheter okej under huvudet taget oxh jag kommer aldrig stå för de oxh göra det utan ifall ni ger mig denna chans som servervakt så kommer jag o ta vara på denna chans jag får och inte snusa eller liknande. Vad detta innebär kan t.ex vara att jag resssar mig själv för att vinna scenarion eller använder mina perms ingame på fel sätt osv. Detta är inget jag någonsin kommer göra oxh jag har heller aldrig varit bannad för detta innan på servern vilket ni även kan kolla upp.
Vad heter du på discord? Valentino#1337
Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2007
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela samtliga tider:
- Måndag 13:00-03:00
- Tisdag 13:00-03:00
- Onsdag 13:00-03:00
- Torsdag 15:00-03:00
- Fredag 18:00-03:00
- Lördag 13:00-05:00
- Söndag 13:00-03:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/952237517275533363/1007851385083150386/unknown.png
Som ni kan se är även 99% av mina bans 1-2 dagars bans för ganska länge sen..
Har du varit blacklistad någon gång? Ja
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mitt perspektiv är en person som är redo att underlätta Staffsens arbete och göra det bästa för servern för att t.ex kunna dva bilar eller kicka eller svbanna folk för mindre regelbrott som inte behövs gå till staffs. Enligt mig ska en servervakt kunna bete sig och vara mogen och det är även en av de grundliga anledningarna till att jag väljer att ansöka då jag är väldigt mogen samt erfaren. Enligt mig är en servervakt inte bara en roll utan en speciell Sak som ni staffs ger ut till de personerna ni anser är här på servern för att förbättra och utveckla servern för ens bästa och som jag skrev innan med att underlätta det för staffsen.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag skulle anse att jag är lämpligare än andra då jag håller mycket mycket väll koll på alla reglerna på servern och vilken rp man skall utgå ifrån. Jag kanske har mycket bans men alla är gammla. Jag som servervakt kommer utgå ifrån här på Unive reglernoch göra mitt bästa för att se till så att alla spelare på servern följer dessa så att vi får en så bra synpunkt på rpn som möjligt. Varför just jag är lämplig är även på grund av att jag har även klippmaterial vilket som kommer kunna göra så jag kan klippa efter alla bans och liknande och då ifall någon undrar varför de blir bannade så kommer jag kunna visa bevis ifrån min synvinkel och detta kommer även underlätta mitt arbete extremt mycket. Varför ni borde välja mig är även för att jag är redo att lära spelare och inte bara banna alla jag ser utan jag vill även kunna lära ut och visa mina specialiteter för er staffs och servervakt ansvariga.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? För mig är en bra servervskt en lojal spelare som är redo att göra sitt bästa för servern bästa, för mig är även en servervakt en person som är trevlig och snäll mot alla spelare på servern oavsett ifall man är ny inom rp eller ifall man har spelat lägger en servervskt ska kunna lära ut rpn för dom nya spelarna oxh speciellt underlätta staffsens arbete och göra det bästa dom kan alltid. Jag tycker en bra servervakt ska kunna stå för sina bans och kunna diskutera utan att skrika eller liknande utan man ska hålla en god och mogen ton och man ska framförallt följa reglerna och detta är saker jag tycker man följa ifall man ska vara en servervakt!
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Kurruption och Abuse är under inga omständigheter okej under huvudet taget oxh jag kommer aldrig stå för de oxh göra det utan ifall ni ger mig denna chans som servervakt så kommer jag o ta vara på denna chans jag får och inte snusa eller liknande. Vad detta innebär kan t.ex vara att jag resssar mig själv för att vinna scenarion eller använder mina perms ingame på fel sätt osv. Detta är inget jag någonsin kommer göra oxh jag har heller aldrig varit bannad för detta innan på servern vilket ni även kan kolla upp.
Senast ändrad: