Nekad Valle08 | Chef-jobb ansökan [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tazoh

Icke Medlem
Meddelanden
311
Reaction score
93
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahmas

Vad heter du IRL? Gustav

Vad heter du på discord? Tazoh#8017

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill bli chef för bahmas för att jag känner mig mogen och kommer att utveckla jobbet genom att hjälpa folk som behöver hjälp inom jobbet och kommer jobba cirka 5 timmar per dag och ta intervju varje helg och kanske några på vardagar. Jag kommer också ha öppet hela tiden på helgerna med fest så folk kan komma till Bahama Mamas och rp med massa andra folk. Jag kommer ständigt ta intervju för att få så många att jobba där som möjligt. Jag vill också utveckla bahmas för just nu e det väldigt stängt där och inga vill typ komma på fest. Har kört på Unive länge och är väldigt duktig på att hålla en hög Rp-nivå och jag vet hur man ska hantera olika situationer. Jag har också en plan på hur jag ska utveckla bahmas så många personer vill komma och rp på bahmas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har en del erfarenheter inom jobbet. Har varit chef på andra servrar ett par ggr men det har inte blivit så seriöst att jag blivit chef. Jag har samlat på mig lite mer RP timmar och därför ansöker jag till chef just nu. Jag har väldigt mycket erfarenheter inom chefsjobb på denna server och andra. Eftersom jag har RPat och spelat mycket FiveM och därför varit chef mycket innan och jobbat mycket kan jag alla system, menyer och hur discord funkar. Har kört på Unive länge och är väldigt duktig på att hålla en hög Rp-nivå och jag vet hur man ska hantera olika situationer. Planen är att jag ska ta över jobbet och jag och min biträdande ska sätta upp planer för hur vi ska utvecklas och jag tror att våra business kan växa väldigt snabbt om alla gör vad de ska och har många fester.

Hur ofta kommer du vara inne? 5-7 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad. Redan utsett en chef över detta yrke. Lycka till nästa gång

Nekad. Redan utsett en chef över detta yrke. Lycka till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka