Inaktuell Valle08 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tazoh

Icke Medlem
Meddelanden
311
Reaction score
93
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? Valle#7132

Vad är ditt hexid? 11000014a44b026

Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag gillar att hjälpa folk och jag tror att det kan vara kul, jag har mycket tid över på dagarna så jag har tid att läsa folks ansökningar och ta intervjuer. Jag är inte rädd för att säga att man inte har blivit godkänd. Jag vill hjälpa Unive att få in fler personer som spelar så unive får en så bra rp som möjligt och att alla som är WL kan reglerna. Jag kommer kunnat ta intervjuer när som helst samt att läsa folks ansökningar hela tiden. Jag är alltid trevlig mot folket spelar ingen roll hur min dag har varigt så kommer jag alltid vara trevlig. Jag vill också göra det lättare för Staffs support så dom kan fokusera på deras jobb och inte wl. Jag kommer vara hård med att man ska kunna alla regler.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är riktigt bra med människor och tycker att det är kul, ni kommer få in många nya spelare med grym rp och den kommer spridas. Jag är aktiv nästan 24/7 så jag har tid att läsa och ta intervjuer. Jag är väldigt aktiv på forumet, så jag kan läsa och svara och ta intervjuer och det leder till att det kommer in fler spelare på servern som leder till att det kommer bli mer rp och bättre rp. jag kommer inte göra det lättare för någon spelar igen roll om det är min bästa vän eller inte alla ska ha det lika dant. Jag kommer nog kunnat svara på ca 20-30 ansökningar per dag. Mitt mål med att bli Medlems-ansvarig kommer att vara att få unive på den servern som har mest spelare och Bäst rp. Om det är så att ingen är online så kan jag ta någon intervju på skolan och läsa och godkänna/neka. Jag kommer vara VÄLDIGT noggrann med att man ska kunnat alla regler så att det inte kommer in någon lallare som inte kan nå regler som förstör rp`n. Jag kommer hjälpa Servern enomt mycket det kan jag lova, och det är därför ni borde välja mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man alltid ska vara bemöta alla trevligt spelar ingen roll om man har haft en bra eller dålig dag man ska alltid vara trevlig och positiv. Man ska bemöta folket professionellt, man ska bemöta dom som man själv vill bli bemöt. Om någon kommer in i en intervju och är otrevlig så hade jag kickat dom och skrivit ett pm att dom kan ta intervjun när dom är på bättre humör. man vet aldrig vad folk har gått igenom så att dom är otrevliga. Om jag har en dålig dag så skulle jag aldrig dra det på någon annan och riskera att dom får en dålig dag.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? En Medlemskap Ansvarig ska kunna alla regler och man ska vara lite hård med reglerna på spelarna som ska ansöka så man inte tar in en lallare som bara vill förstöra för servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna reglerna RDM, cop bait, Meta gaming, Fear rp, NRL, Combat logging och powergaming, och det ska inte förekomma någon rasism det är noll tolerans.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle säga att läsa och godkänna/Neka ansökningar samt att ta några intervjuer varige dag, samt att vara trevlig mot dom som jag tar intervjuer med. och att hålla lallare borta från verifiering så dom inte kommer in på servern och förstör spelupplevelsen för andra spelare. det känns som att mitt ansvar kommer vara att vara aktiv inom verifierings-ansvarig och svara på ansökningar samt att ta intervjuer flera per dag. jag är väldigt taggad på detta och jag är redo att ta detta ansvar till en ny nivå

Hur ser din aktivitetet ut? Spelar runt 5 timmar per dag och e typ aktiv i dcn 2-3 timmar

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Tillbaka