Accepterad Valle03 | Chef-jobb ansökan [DeGGi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Icke Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
50
Användarnamn: Valle03

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunillas LyxBil Firma

Vad heter du IRL? Valentino

Hur gammal är du? 2006-11-09

Hur många timmar har du på Fivem? 250

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag tycker att bilar är roligt att hålla på med och kan en del om bilar. Jag vill även kunna göra firman mer framgångsrik. Jag vill också göra så att firman går blir ett tryggt och bra ställe där folk blir nöjda och får vad dem vill har. Jag har även jobbat inom att sälja bilar innan men det var på Marja Lisas bilfirma. Jag vill även bli chef på just denna firman för jag vill kunna sälja mer värdefulla saker och även ta in fler snygga bilar. Jag vill även bli chef på detta jobbet eftersom att dem söker det och jag vet att jag är den rätta personen. Jag vill även bli chef på detta jobbet för att jag känner mig väldigt trygg när jag jobbar. Jag vill även bli chef på detta jobbet för att jag vett att ni behöver en ny chef och jag är medveten om vilken press man har som chef och jag vet hur man hanterar sitt jobb som chef. Jag vill även bli chef för att jag tycker det är ett jobb folk tar seriöst och får andra folk att bli glada. Jag vill även bli chef på detta jobbet eftersom jag känner mig mogen och bra nog för att hantera det. Jag vill även kunna utveckla staden och samtidigt kunna skapa en stabil kassa för att kunna bevisa mitt hårda jobb tillsammans med mina anställda :). Jag trivs med jobbet och kommer göra allt för att få mina anställda och kunder nöjda med en bra chef !

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska mycket erfarenheter eftersom jag har jobbat med bil försäljning förut och jag vet även hur man anställer folk.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Johan Peterson som är 32 år gammal 1988-01-02, 190 cm lång. Johan Peterson är en kille som är extremt snäll och har ett extremt Intresse av bilar. Johan är väldigt rolig som person som inte tvekar på att köra runt i stan eller åka och kolla fina bilar. Johan är även en smart person som är odräglig och mogen. Han klär sig ofta i kostym men det är oftast när han jobbar. Johan är den person som håller stämningen bra och gör allt för att få sina kunder nöjda. Medans Johan var mindre årig vart han även väldigt bil intresserad och hade A i gymnasium inom Ekonomi/Försäljning. Medans han var liten var han också bil intresserad och brukade alltid sitta med sin pappa och prata om vilka bilar som var snyggast som körde förbi huset. Johans har inte riktigt en hobby utan han brukar mest hålla sig vid jobbet eller prata med sina vänner/kollegor. Detta är Johan petterson tack för mig :).

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är aktiv varenda dag från ungefär 14:00 till 03:00 förutom om jag ska iväg eller liknande.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart detta är en extremt bra server!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej Multitaden är bäst!

Har du läst våra Regler? Ja :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka